کاشت 20 هزار نهاله و درخت در نهاوند

به گزارش اخبار مشروح، 20هزار اصله نهال و درخت در تپه ابوذر نهاوند کاشته شد.

کاشت 20 هزار نهاله و درخت در نهاوند

محمد حسین پور، شهردار نهاوند در گفت و گو با خبرنگار از ،: تا به امروز بیش از 20هزار اصله انواع درخت و نهال از گونه های مختلف در تپه تفریحی و توریستی ابوذر نهاوند کاشته شده است.

او اضافه کرد: تا به امروز بیش از 5میلیارد تومان برای احیای این منطقه گردشگری هزینه شده است البته اگر امکانات و نیرو های امانی شهرداری نبود هزینه ها بیش از این ها بود.

حسین پور اعلام کرد: نوروز سال جاری بایک برنامه فرهنگی خوب بام نهاوند افتتاح می گردد و تا الان استخر، درختکاری، سکوسازی، پیاده رو سنگ فرش، سینمای رو باز، سرویس بهداشتی و مهمتر از همه آب و لولکشی قطره ای روشنایی آسفالت و جاده کشی آن آماده شده است.

شهردار نهاوند اعلام کرد: در ایام نوروز هفته فرهنگی نهاوند درکرمانشاه به صورت متقابل برگزار گردد و در این هفته برای رونق فرهنگی و مالی از همه ظرفیت های شهرستان و استان کرمانشاه در قالب نمایشگاهی استفاده می گردد.

حسین پور درباره افزایش سرانه سبز شهر با اعلام افزایش این سرانه از 9/8 به 2/10 گفت: سرانه فضای سبز را افزایش داده ایم، اما هیچ باغی جای پارک را نمی گیرد در طرح ها این احتیاج ها دیده نشده بود بحث ترافیک و محل پارک در شهر هم همینطور است افزایش روزانه خودرو ها و سرازیرشدن ترافیک، نداشتن فضای پارکینگ کافی در شهر و اوج تردد های شهر برای همشهریان مشکلاتی را ایجاد نموده است.

او اضافه کرد: در بعضی از مکان ها می توانیم پارکینگ طبقاتی بزنیم، باید بحث مسیل وحذف موانع دسترسی ها حل گردد، تا به نتیجه مطلوب در موضوع پارکینگ برسیم.

شهردار نهاوند خبر از صدور مجوز معدن کوهی بابرداشت 5 هکتار ماسه و شن برای کارخانه آسفالت شهرداری داد و یاد آورشد: کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند فعال است و مشکل تامین آسفالت هم برطرف شده است، در باره تقویت منابع درآمدی پایدار هم مجوز معدن کوهی فعلا با اجازه برداشت 5 هکتار را گرفته ایم.

حسین پور در باره پیش بینی بودجه سال جدید شهرداری نهاوند هم گفت: شهرداری و شورای شهر پیشنهاد حدود 40میلیارد تومانی بودجه را داده اند و این بودجه نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش دارد.

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 29

به "کاشت 20 هزار نهاله و درخت در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت 20 هزار نهاله و درخت در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید