چگونه حساب اسنپ چت خود را به وسیله مرورگر دسکتاپ پاک کنیم؟

به گزارش اخبار مشروح، حذف حساب اسنپ چت، یکی از مواردی است که از دید بسیاری از کاربران به عنوان یک مشکل در نظر گرفته می گردد. درواقع این موضوعی مهم است که بدانیم پس از انجام کلیه مراحل، حساب اسنپ چت به مدت 30 روز غیرفعال می گردد. در این مدت می توانید دوباره حساب خود را فعال کنید. پس از آن، حساب شما به طور دائم حذف می گردد.

چگونه حساب اسنپ چت خود را به وسیله مرورگر دسکتاپ پاک کنیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر تصمیم گرفتید که حساب اسنپ چت خود را حذف کنید، برای این کار می توانید برنامه را از نسخه دسکتاپ حذف کنید. اما این به این معنی است که باید نحوه ورود اطلاعات به سیستم خود را بدانید.

به خاطر داشته باشید که پس از انجام این مراحل ، حساب اسنپ چت شما فوراً حذف نمی گردد بلکه به مدت 30 روز غیرفعال می گردد ، در این مدت شما می توانید قبل از حذف دائمی حساب خود، آن را دوباره فعال کنید. بنابراین، اگر نظر خود را تغییر دهید ، ایده خوبی است که کلمه عبور و نام کاربری خود را تغییر دهید.

افزون بر اینها اگر واقعا قصد دارید حساب خود را غیرفعال کنید، بهتر است پیش از طی کردن این روند مطمئن شوید که واقعا قصد دارید چنین کاری را انجام دهید و از اطلاعات خود پشتیبان بگیرید، در غیر این صورت ممکن است تصاویر و فیلم های خود را گم کنید.

چگونه باید حساب اسنپ چت خود را غیرفعال کنید؟

-به پورتال حساب های اسنپ چت بروید و نام کاربری یا آدرس ایمیل و رمز عبور مرتبط با حساب خود را وارد کنید

-وارد حساب اسنپ چت خود شوید

- روی حذف حساب من کلیک کنید

- با انتخاب ادامه گزینه خود را تأیید کنید (در صورت عدم ذخیره سازی در تکمیل اتوماتیک ، ممکن است مجبور شوید نام کاربری و رمزعبور خود را دوباره وارد کنید)

-برای تأیید حذف دوباره وارد سیستم شوید

-پس از اتمام مراحل حذف ، دوستان شما در اسنپ چت نمی توانند به وسیله حساب خود با شما تماس بگیرند. اگر می خواهید ارتباط برقرار کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس دیگری برای آنها ذخیره شده است

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1632

به "چگونه حساب اسنپ چت خود را به وسیله مرورگر دسکتاپ پاک کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه حساب اسنپ چت خود را به وسیله مرورگر دسکتاپ پاک کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید