پیش گو، قسمت دوم؛ تو باید میکروبیولوژی می خوندی!

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگارانـ دومین قسمت از برنامه پیش گو با اجرای پژمان جمشیدی و کارگردانی رضا بهاروند و امین انتظاری روز شنبه 8 خرداد ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد. مهمان دومین قسمت این تاک شوی جدید باران کوثری است. باران کوثری آن قدر در سال های گذشته اظهار نظر ها و موضع گیری هایی خلاف عقیده غالب صدا و سیما داشته که مدت هاست تصویر او را در هیچ فیلم و برنامه ای که از شبکه های مختلف صدا و سیما پخش گردد، نمی بینیم. در میان برنامه های اینترنتی نیز این اولین حضور باران کوثری در یک تاک شو بعد از مدت هاست.

پیش گو، قسمت دوم؛ تو باید میکروبیولوژی می خوندی!

گروه موسیقی دارکوب نیز مهمان بخش اجرای موسیقی پیش گو بودند و به اجرای دو قطعه از میان آثارشان پرداختند. برنامه طبق روالی که در قسمت اول نیز شاهد بودیم، بعد از احوال پرسی های اولیه وارد بخش گذشته شد. باران کوثری در این بخش خاطرات شیرین و جذابی از همکاری با بزرگانی مانند عزت الله انتظامی و خسرو شکیبایی نقل کرد. او کمی هم شخصیت خود را با حسرت هایی که از گذشته خود و اضطرابی که برای آینده دارد، به مخاطبان شناساند.

در قسمت آینده نیز بازی جالب پیش گو چالش جذابی را پیش روی باران کوثری پرشور قرار داد. از دریافت جوایز بین المللی برای یک فیلم تا عاشق شدن دیوانه وار و کنار گذاشته شدن از سینما در تقدیر ده ساله باران کوثری ظاهر شد و او این ده تقدیر را با ذکاوت جالبی تدوین کرد. صمیمیت خاص باران کوثری در این برنامه رنگ و جلوه ای دوست داشتنی هم به شخصیت خودش و هم به برنامه پیش گو می دهد. نام بردن از بزرگان فقید سینما تا نقل خاطره از حامد بهداد همگی در فضایی شیرین و بدون حب و بغض های خودخواهانه انجام می گردد و این چیزی است که باران کوثری را به هنرمندی ویژه تبدیل می نماید.

باران کوثری در بخشی از برنامه می گوید که دوست دارد آیندگان او را به عنوان انسانی عادی که بازیگر خیلی خوبی بوده است، بشناسند. تعریفی بدون خودنمایی و صمیمانه. این ویژگی های شخصیتی باران کوثری است که سبب می گردد مخاطبان هم بدون غرض ورزی کار ها و آثار خوب او را تحسین و به آثار بدش نقد وارد نمایند. باران کوثری نشان می دهد که مردمی بودنش از روی ژست نیست و هرکس به عنوان یک شهروند می تواند از بازیگری و کار های او بیزار باشد؛ اما نمی توان خودش و شخصیتش را دوست نداشت!

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1117

به "پیش گو، قسمت دوم؛ تو باید میکروبیولوژی می خوندی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش گو، قسمت دوم؛ تو باید میکروبیولوژی می خوندی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید