برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی

به گزارش اخبار مشروح، اگر شما هوادار سریال های تلویزیونی، سینمایی و پاپ کره ای هستید، احتمالا علاقمند هستید بدانید برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی کجا هستند. می توانید در ضبط زنده شرکت کنید یا ستاره مورد علاقه خود را دیدار کنید. شما بعلاوه می توانید پاتوق های اشخاص مشهور و جاده های کِی استار را دیدار نمایید. اگر شما تمایل دارید به یک اجرای زنده برسید، انتخاب گسترده ای از تفریح و نمایش های مهیج غیر کلامی وجود دارد که حتی برای کسی که به زبان کره ای آشنا نیست بسیار لذت بخش است. برای اطلاع از قیمت تورهای کره جنوبی به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی

فرانسه کوچک

یکی از برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی، فرانسه کوچک است. این موقعیت فیلمبرداری برای سریال تلویزیونی کره ای بوده است به نام عشق من از ستاره که موضوع آن رمان آنتوان دوسنت اگزوپری است. شاهزاده کوچولو و فرانسه کوچک بسیار زیبا طراحی شده اند که شبیه یک روستای کوچک در فرانسه است. این روستای دنج شامل گالری خروس که نماد ملی فرانسه است، خانه ارگل و تئاتر عروسکی خیمه شب بازی در فضای باز است.

خانه هیل

یکی دیگر از برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی خانه هیل است که به عنوان محل فیلمبرداری سریال های تلویزیونی وراث استفاده می شد. خانه هیل به منظورهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این هتل مجلل عمارتی است که کیم تان شخصیت اصلی با لی مین هو در آنجا بازی می کردند. این هتل باغی زیبا دارد و دارای چشم انداز تماشایی از رود خانه هانگانگ می باشد. چندین رستوران، یک نانوایی، سالن های ضیافت و امکانات دیگر برای مهمانان وجود دارند.

باغ یشم

محل فیلمبرداری فیلم تو حیوان خانگی من هستی و سریال های تلویزیونی باران عشق و آن زمستان باد می وزد، می باشد. در سال 2011 این باغ زیبا به سبک اروپایی افتتاح شد که برای گردشگران طبیعت بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. این باغ به سبکی زیبا تجربه ها و برنامه های مختلفی را ارائه می دهد و دارای رستوران ها، کافه ها، مغازه های سوغاتی فروشی برای بازدید نمایندگان است و از برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی بشمار می رود.

بعلاوه ممکن است علاقمند باشید: 7 سوغاتی شهر سئول

روستای دیواری ایهوا

محل فیلم برداری نمایش تلویزیونی شاهزاده پشت بام است که در پای کوهستان ناکسان در جونگنو واقع شده است. روستای ایهوا بخش جانبیه پروژه سال 2006 بود. حدود 70 هنرمند نقاشی های دیواری کشیدند و بر روی دیوارهای سرتاسر روستا به اجرا درآوردند.

بعلاوه می توانید در کره جنوبی به بازدید از 30 جاذبه گردشگری سئول بپردازید.

میدان گوانگهوا مون

این منطقه، محل فیلم برداری سریال آیریس است. میدان گوانگهوا مون یکی از برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی و شلوغ ترین منطقه ها گردشگری و تجاری در سئول است. به دلیل نزدیک بودن آن به کاخ گیونگ بوک گانگ و مرکز سجونگ، محلی برای اجرای هنرمندان است. این میدان به دلیل شرایط یی سانسین و پادشاه سجونگ به شکل نظامی بسیار محترمانه و در تاریخ کره قابل توجه است. بچه ها می توانند در هر تابستان در اطراف آبشار 12.23 آب بازی نمایند. و بعلاوه یک سالن نمایش، گالری و امکانات مناسب در زیرزمین وجود دارد.

زمین بازی هونگ ده

این منطقه، یکی از برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی است که محل فیلمبرداری نمایش شان و کرامت نجیب زاده است که کولین جانگدونگ در نمایش تفنگ پسر همراه با بلو لی جونگ هیون بازی نموده و گیتار می نواخت. موسیقی دانان آماتور مکررا اینجا اجرای زنده داشتند و در روزهای شنبه، بازار نیز گروهی از مردم را جذب می نماید.

منبع: https://www.klook.com/en-MY/blog/best-kdrama-filming-locations-seoul-korea

منبع: ژیوار
انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1751

به "برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین لوکیشن های فیلمبرداری در کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید