پیروزی پرگل ساحلی بازان فوتبال در نخستین ملاقات جام ملت های آسیا

به گزارش اخبار مشروح، جام ملت های فوتبال ساحلی آسیا 2023 به میزبانی شهر پاتایا در کشور تایلند از (25 اسفند 1401 تا 6 فروردین 1402) برگزار می گردد و تیم ملی ایران به عنوان یکی از تیم های پرافتخار در صدد پس گرفتن عنوان از دست رفته خود در این رقابت هاست.

پیروزی پرگل ساحلی بازان فوتبال در نخستین ملاقات جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دیروز (پنجشنبه) در چارچوب نخستین ملاقاتش در مرحله گروهی این رقابت ها از ساعت 12 به وقت ایران به مصاف مالزی رفت که در نهایت به پیروزی پر گل 14 بر 5 رسید.

ملی پوشان ایران در این ملاقات، 12 دقیقه نخست را با پیروزی 6 بر 2 به خاتمه رساندند. در وقت دوم، دوباره توپ و میدان در اختیار بازیکنان ایران بود و آن ها توانستند سه گل دیگر وارد دروازه مالزی نمایند، اما پس از به ثمر رساندن گل نهم به نظر می رسید که مالزی را دست کم گرفته اند، چون دروازه شان دو بار باز شد. با این حال ملی پوشان ایران در دقایق خاتمهی وقت دوم به خودشان آمدند و با انجام پرس سنگین از بالای زمین کار را برای بازیکنان مالزی سخت کردند تا گل دهم را هم به ثمر برسانند تا 12 دقیقه دوم با نتیجه 10 بر 4 به خاتمه برسد.

ملی پوشان ایران در وقت سوم سازمان یافته تر بازی کردند و اجازه ندادند که مالزی مانند دو وقت اول به دروازه شان نزدیک گردد و چهار گل دیگر به ثمر رساندند، اما در دقایق خاتمهی دوباره دچار اشتباه شدند تا دروازه ایران برای یک بار دیگر باز گردد.

ساحلی بازان ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم های امارات، مالزی و ازبکستان هم گروه هستند که دو تیم برتر گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی می شوند. این مسابقات به منزله انتخابی جام جهانی 2023 امارات است و با توجه به میزبانی امارات از جام جهانی، دو تیم برتر یعنی تیم هایی که در فینال حضور دارند سهمیه جام جهانی را به دست می آورند.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1676

به "پیروزی پرگل ساحلی بازان فوتبال در نخستین ملاقات جام ملت های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل ساحلی بازان فوتبال در نخستین ملاقات جام ملت های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید