همراه با جنگ شاد رادیو سلامت

به گزارش اخبار مشروح، تهران (پانا) - مستمعین رادیو سلامت می توانند روزهای آدینه مستمع یک جنگ شاد با آیتم های متنوع با نام کوچه سلامت پلاک 102 باشند که به تهیه کنندگی محسن کریمی پخش می گردد.

همراه با جنگ شاد رادیو سلامت

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، کوچه سلامت پلاک 102، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با آیتم های برنامه به صورت زنده اجرا می گردد. امیرحسین انصافی، امیر پارسی و آسیه گرجی قطعات نمایشی را بازی می نمایند. این برنامه که در قالب جنگ شاد روزهای آدینه از ساعت 9 تا 11 پخش می گردد، درصدد است ساعت خوشی را برای مخاطبین فراهم کند.

یکی از قطعات نمایشی با نام کافی و نعمت پخش می گردد که روایتگر داستان دو باجناق و یک مادرزن است که با ماجراهای متفاوتی دست و پنجه نرم می نمایند و لحظات کمدی را برای مخاطبین شکل می دهند. این برنامه که از 9 سال پیش روی آنتن رادیو سلامت قرار گرفته است، شامل بخش های متنوع است.

از دیگر آیتم های این برنامه می توان به سهم من از همدلی (شعار سال)، بفرمایید خوش آمدید، بهارانه (ورک شاپ گزارشی)، غذای روز منوی امروز (هر آدینه یک آشپز بین المللی در این برنامه یک غذای ویژه روزهای آدینه آموزش می دهد)، ایستگاه خنده، ترانه، دکه سلامت (خبرهای علمی روز)، تا مقصد (با موضوع شکست کرونا در قالب گفت و گو با کارشناس)، مطب آقای دکتر (آموزش مطالب علمی)، خاطرات مادربزرگ (نوستالژی خاطرات)، گنجینه (پاس داشتن زبان فارسی و به کار بردن کلمات فارسی)، گل و گلدون (یادآوری اتفاقات خوب قدیم از جمله همچشمی نکردن و دورهمی های خانوادگی و مقایسه دنیای گذشته و مدرن) و ... است.

مخاطبین رادیو سلامت می توانند روزهای آدینه سری به کوچه سلامت پلاک 102 بزنند و حال وهوایش را تغییر بدهند. سردبیری و گویندگی این برنامه به عهده فیروزه آدابی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1303

به "همراه با جنگ شاد رادیو سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه با جنگ شاد رادیو سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید