نام بازی های فیفا از سال آینده به EA Sports FC تغییر خواهد نمود

به گزارش اخبار مشروح، سری بازی فوتبالی معروف سالیانه شرکت EA قرار است از سال 2023 به بعد به جای نام آشنا فیفا (FIFA) با نام EA Sports FC (کلمه FC مخفف Football Club یا همان باشگاه فوتبال است) شناخته گردد. به این ترتیب، قرارداد سی ساله الکترونیک آرتز و فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) که در سال 1993 و با بازی FIFA International Soccer شروع شده بود، به سرانجام خواهد رسید. آخرین بازی فوتبالی این شرکت که قرار است با نام فیفا عرضه گردد، در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد.

نام بازی های فیفا از سال آینده به EA Sports FC تغییر خواهد نمود

صحبت های درباره اختلاف ها پیرامون قرارداد میان فیفا و الکترونیک آرتز از حدود اواسط سال پیش آغاز شد. در آن موقع گمان می کردیم که هر دو طرف ماجرا می خواهند برای اطمینان از انعقاد قرارداد بهتر، روی مواضع خود پافشاری نمایند و ارزش قرارداد تازه را طبق میل خود پیش ببرند. با این حال، به نظر می رسد که این اختلاف میان فیفا و الکترونیک آرتز جدی تر و به خاتمه قرارداد سی ساله آن ها ختم شد.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در بیانیه خبری اخیر خود پیرامون این موضوع گفته است: منظره ما برای EA Sports FC ایجاد بزرگ ترین و تأثیرگذارترین باشگاه فوتبال در دنیا، در کانون هواداران فوتبال است. حدود 30 سال، ما در حال ساختن بزرگ ترین جامعه فوتبالی دنیا با صدها میلیون بازیکن، هزاران شریک ورزشکار و صدها لیگ، فدراسیون و تیم هستیم. EA Sports FC متعلق به هر یک از آن ها و به هواداران فوتبال در همه جا خواهد بود.

ویلسون در ادامه صحبت هایش اضافه نمود: ما از سال ها همکاری عالی خود با فیفا سپاسگزاریم. آینده فوتبال در دنیا بسیار روشن است و هواداران در سراسر دنیا هرگز مستحکم تر از این نبوده اند. ما فرصتی باورنکردنی داریم تا EA Sports FC را در قلب این ورزش قرار دهیم و تجربیات خلاقانه و معتبرتری را برای مخاطبان روبه رشد فوتبال به ارمغان بیاوریم.

شرکت الکترونیک آرتز هم در بیانیه خود برای اعلام این خبر نوشته است: EA Sports FC بستری تازه برای الکترونیک آرتز برای نوآوری، خلق و رشد تجربه های تازه خواهد بود. این بازی می خواهد زمینه های بیشتری از این ورزش را زنده کند و از قدرت جمعی بیش از 150 میلیون بازیکن در سراسر بازی های فوتبالی الکترونیک آرتز اسپورت استفاده کند تا در سال های آینده به صدها میلیون هوادار تازه هم دسترسی پیدا کند.

EA Sports FC قدرت بیش از 300 مجوز همکاری با شریک های مختلف را به ارمغان می آورد و به بازیکنان امکان دسترسی به بیش از 19000 ورزشکار در 700 تیم، در 100 ورزشگاه و بیش از 30 لیگ در سراسر دنیا را می دهد. به وسیله EA Sports FC، شرکت الکترونیک آرتز با حفظ و توسعه مجوزهای (لایسنس ها) فوتبالی، مقیاس پذیری برای تجربه های تازه و افزایش دسترسی به وسیله پلتفرم های بیشتر، دامنه و قدرت مجموعه مجوزهای فوتبال خود را افزایش خواهد داد. الکترونیک آرتز بعلاوه بر پایه ای از جامعیت و نوآوری در زمینه های تازه پیرامون فوتبال زنان و پایه برای جامعه دنیای بنا خواهد نمود.

معرفی EA Sports FC هیچ یک از بازی های فعلی فوتبال دنیای EA Sports را تحت تأثیر قرار نمی دهد، و الکترونیک آرتز و فدراسیون بین المللی فوتبال مشتاق هستند تا بزرگ ترین و گسترده ترین بازی فیفا را در اواخر پاییز همین سال جاری ارائه نمایند. آخرین بازی فیفا ما شامل حالت ها، ویژگی ها، تیم ها، لیگ ها، بازیکنان و مسابقات بیشتری نسبت تمام نسخه های قبلی خواهد بود. هواداران می توانند این نوآوری ها را در سراسر زیست بوم کامل EA Sports FIFA از جمله فیفا موبایل، فیفا آنلاین 4 و ای اسپورت تجربه نمایند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آینده بازی های فوتبالی EA بدون قرارداد سی ساله آن ها با فیفا چگونه خواهد شد و از آن طرف منتظر باشیم و ببینیم که فیفا می خواهد چه اقدام هایی را انجام دهد و چه قراردادی را جایگزین قرارداد قدیمی اش با الکترونیک آرتز کند.

الکترونیک آرتز وعده داده که جزئیات بیشتری را از آینده سری بازی های فوتبالی اش که از سال آینده با نام EA Sports FC منتشر خواهند شد، در تابستان 2023 اعلام خواهد نمود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1532

به "نام بازی های فیفا از سال آینده به EA Sports FC تغییر خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام بازی های فیفا از سال آینده به EA Sports FC تغییر خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید