تور ارزان استانبول: منطقه بی اوغلو در استانبول کجاست؟

به گزارش اخبار مشروح، بی اوغلو، منطقه ای در بخش اروپایی استانبول نام دارد که شامل میدان تکسیم، خیابان استقلال و منطقه ها اطراف آن است. این منطقه در شمال خلیج طلایی استانبول واقع شده و به وسیله پل گالاتا به بخش قدیمی شهر استانبول متصل می گردد که شامل منطقه سلطان احمد و بازار بزرگ استانبول است.

تور ارزان استانبول: منطقه بی اوغلو در استانبول کجاست؟

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بسیاری از هتل هایی که در تور های استانبول مورد استفاده قرار می گیرند، در این منطقه واقع شده اند؛ زیرا بی اوغلو پر از هتل ها و آپارتمان های مختلف است. بعلاوه اگر مایل به اجاره آپارتمان در استانبول هستید، منطقه بی اوغلو استانبول بدون شک برترین منطقه برای اقامت شما خواهد بود. این منطقه پر از رستوران، کافی شاپ، بوتیک، پاساژهای مختلف بوده و برای مسافرت و خرید با هر بودجه ای مناسب است. به خصوص خیابان استقلال به طول 3 کیلومتر که از معروف ترین مراکز خرید استانبول است و روزانه 3 میلیون نفر از این خیابان تماشا می نمایند.

در قرن نوزدهم میلادی تعداد زیادی از خارجیان مقیم در استانبول آغاز به اقامت در منطقه بی اوغلوی استانبول کردند و بعلاوه بسیاری از سفارتخانه های اروپایی در این منطقه باز شدند و به همین علت این بخش از شهر استانبول بیشتر چهره ای اروپایی به خود گرفت و از همان دوره پرجمعیت شد و به شکل امروزی خود عایدی. جالب است بدانید که منطقه بی اوغلو استانبول اولین منطقه در شهر استانبول است که برق و تلفن به آن وصل شد.

منبع:bamaaa

منبع: کجارو
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1363

به "تور ارزان استانبول: منطقه بی اوغلو در استانبول کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استانبول: منطقه بی اوغلو در استانبول کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید