مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

به گزارش اخبار مشروح، باز یک مرکز خرید مشهور و ارزان در منطقه هند کوچک سنگاپور! اگر می خواهید کاملا خود را به فضای اصیل هندی بسپرید و غرق رنگ ها، بوها و مزه های هندی شوید به گذرگاه هند کوچک بروید. در این مرکز خرید مغازه ها و غرفه های کوچک کنار هم قرار گرفته اند و انواع محصولات هندی، از لباس و پوشاک سنتی گرفته تا ادویه ها، بدلیجات و مجسمه و سوغاتی را به فروش می رسانند.

مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

منطقه هند کوچک امروزه یکی از پرجنب و جوش ترین و پرشورترین مناطق شهر است. با پایین رفتن از خیابان سرانگون و قدم زدن در خیابان های این منطقه می توانید ترکیب و تلفیقی بی نظیر منحصر به فرد از فرهنگ ها و نیایشگاه های هندو، معابد چینی، مساجد و کلیساها را ببینید. در سرتاسر این محله رستوران ها و کافه های مختلفی وجود دارند که شما را با خوشمزه ترین غذاهای هندی، مثل تیکه ماسالا، چیکن تندوری و نان معروف هندی (روتی) آشنا می نمایند. در ادامه به بعضی از جاذبه های گردشگری منطقه هند کوچک سنگاپور اشاره می کنیم:

یکی از محبوب ترین رستوران های منطقه برای امتحان کردن غذاهای گیاهی و غیرگیاهی هند رستوران جانگل تندور است. غذاهای مشهور هندی مثل چیکن تندوری، انواع کباب، چیکن تیکه ماسالا و … را می توانید در فضای باز یا سالن رستوران نوش جان کنید و از فضای صمیمی و دلنشین رستوران لذت ببرید.

توجه داشته باشید که تاکسی دریافت در منطقه هند کوچک سنگاپور به ویژه در آخر هفته ها کمی سخت است. بهترین راه این است که به صورت تلفنی تاکسی رزرو کنید یا آن که به خیابان های اصلی بروید و از آن جا سوار تاکسی شوید.

منبع مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم

انتشار: 3 دی 1400 بروزرسانی: 3 دی 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1350

به "مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: منطقه هند کوچک در سنگاپور را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید