مدیرعامل نو موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب شد

به گزارش اخبار مشروح، رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، علیرضا زاهدی را به مدیرعاملی موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب کرد.

مدیرعامل نو موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه دانشمند در پی انتصاب علی خطیبی مدیرعامل سابق موسسه تحقیق و توسعه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان به سرپرستی معاونت اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، علیرضا زاهدی را به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب کرد.

متن این حکم به توضیح زیر است:

جناب آقای دکتر علیرضا زاهدی

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تخصص، شایستگی و سوابق ارزنده، جنابعالی را به مدت 2 سال به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب می نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال در یاری به پیشبرد اهداف و برنامه های بنیاد و انجام امور محوله پیروز باشید.

رئیس بنیاد مستضعفان در نامه دیگری خطاب به خطیبی، مدیرعامل سابق این موسسه، با تبریک انتصاب وی به سرپرستی معاونت اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از زحمات و کوشش متعهدانه و مخلصانه وی در دوران مدیرعاملی خطیبی در موسسه دانشمند، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1400 بروزرسانی: 18 آبان 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1305

به "مدیرعامل نو موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل نو موسسه تحقیق و توسعه دانشمند منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید