محمدرضایی: ملی پوشان اسکیت را بدون دریافت پول از خودشان اعزام می کنیم، می توانیم مسابقات غرب آسیا را برگزار کنیم

به گزارش اخبار مشروح، رئیس فدراسیون اسکیت گفت: از این پس و در دوران حضور من تیم های ملی را بدون هزینه دریافتی از ورزشکاران اعزام می کنیم.

محمدرضایی: ملی پوشان اسکیت را بدون دریافت پول از خودشان اعزام می کنیم، می توانیم مسابقات غرب آسیا را برگزار کنیم

از سفر با لحظه آخری تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بهمن محمدرضایی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون اسکیت در جمع خبرنگاران گفت: من اهدافی را برای دوره چهارساله حضورم مدنظر دارم که البته ابتدا باید در هیئت رئیسه مطرح شوند. من در وهله نخست باید شرایط موجود فدراسیون را آنالیز کنم تا متوجه شوم چه برنامه هایی در دست اقدام است. بعد از آن نیز مسئله زیرساخت ها را آنالیز می کنم خوشبختانه اطلاعات کاملی از شرایط پیست ها دارم اما باید آنالیز جامعی در این بخش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مهمترین کار من ورود بخش خصوصی به فدراسیون است. خوشبختانه پتانسیل های این بخش در اسکیت قوی هستند که باید آیین نامه ای در مورد ورود باشگاه های غیردولتی تدوین گردد.

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: ان شاالله از این پس و در دوران حضور من تیم های ملی را بدون هزینه دریافتی از ورزشکاران اعزام می کنیم. در واقع کسی که عضو تیم ملی است، فدراسیون موظف است هزینه های سفر او را فراهم کند. ما همچنین کوشش می کنیم تا همکاری های خوبی را با کشورهای همجوار در منطقه داشته باشیم و حتی می توانیم مسابقات غرب آسیا را برگزار کنیم.

محمدرضایی با اشاره به اینکه فدراسیون اسکیت به دنبال اسپانسرهای غیراسکیتی در آینده خواهد بود، گفت: موضوع مهم دیگر که مورد توجه قرار خواهم داد، بحث استعدادیابی است که به صورت علمی آن را اجرایی می کنیم و کوشش می کنیم تا در هر استان دو تا سه مربی استعدادیاب داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 150

به "محمدرضایی: ملی پوشان اسکیت را بدون دریافت پول از خودشان اعزام می کنیم، می توانیم مسابقات غرب آسیا را برگزار کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضایی: ملی پوشان اسکیت را بدون دریافت پول از خودشان اعزام می کنیم، می توانیم مسابقات غرب آسیا را برگزار کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید