محسن کیایی نصفه نیمه و دختر نازش

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران: محسن کیایی این عکس را به تازگی از صفحه اینستاگرامش منتشر نموده است.

محسن کیایی نصفه نیمه و دختر نازش

محسن کیایی از بازیگران و نویسندگان توانای کشورمان است. محسن کیایی متولد شهریور سال 1360 است. برادر محسن کیایی هم مانند او از چهره های سرشناس در عالم فیلم و سینماست. محسن کیایی یک دختر به نام رز دارد که عکسی جالب از محسن کیایی را به همراه دخترش در ادامه می بینید.

معروفیت محسن کیایی

اولین باری که احساس کردم مردم نوع دیگری به من نگاه می نمایند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت آمیز مردم، امضاء خواستن، عکس انداختن و… آن ها برایم خیلی جالب بود. اما زمانی که به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتیم، احساس کردم زیر یک ذره بین بزرگ قرار گرفته ایم و دیگر مثل سابق آزاد نیستیم و نمی توانیم حتی در خیابان پیاده روی کنیم. لازم به ذکر است که همسر محسن کیایی هم هنرمند است و در عرصه عکاسی و گریم فعالیت هنری دارد. او گفته است که همسرم در کارهایم مشوق خوبی برای من هست و البته همکار خوبی هم هست چون بخصوص در عرصه فیلم نامه نویسی گاهی با من دست به قلم می گردد.

علاقه محسن کیایی به فوتبال فوتبال

این بازیگر مرد مشهور ایرانی علایق فوتبالی شدیدی دارد. او هوادار تیم پرسپولیس است. اوقات فراغت محسن کیایی با بازی فوتبال سپری می گردد و البته سینما رفتن هم گزینه بعدی او برای پر کردن اوقات فراغتش به شمار میرود.

محسن کیایی در عرصه فوتبال برای خودش اسطوره هایی دارد. او می گوید که اسطوره من در فوتبال داخلی احمدرضا عابدزاده است و به او علاقه زیادی دارم. اسطوره محسن در فوتبال خارجی هم بوفون است. بنا به گفته های محسن کیایی، مهدی طارمی و محسن مسلمان هم جزو دوستان او هستند.

لازم به ذکر است که محسن کیایی تجربه گلر در زمینه بازی فوتبال را هم دارد و شاید به همین دلیل است که اطلاعات فوتبالی زیادی دارد.

منبع : ساعدنیوز

منبع: رکنا
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1281

به "محسن کیایی نصفه نیمه و دختر نازش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن کیایی نصفه نیمه و دختر نازش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید