فرصت طلبی شهرداری ارومیه از اختلاف تندروان با فولادسیرجان

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش خبرنگاران، تیم های والیبال سیرجان و شهرداری ارومیه فینالیست های جام سی و چهارم بودند. در نهایت تندروان و بازیکنانش فاتح فینال شدند و برای نخستین بار جام را به سیرجان بردند.

فرصت طلبی شهرداری ارومیه از اختلاف تندروان با فولادسیرجان

با شروع فصل جابجایی تیم هایی مانند شهداب یزد، پیکان تهران، سایپا، هراز آمل، شهرداری ورامین و سپاهان جز تیم هایی بودند که مذاکرات با گزینه های مد نظرشان را شروع و قراردادهایی نیز منعقد کردند. تندروان که راهنمایی تیم والیبال فولاد سیرجان را برعهده داشت در حالیکه برای فصل جدید با این باشگاه به توافق رسمی نرسیده بود اما با بازیکنان مد نظرش وارد مذاکره شده بود.

در سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه از جمله تیم هایی بود که از کورس جذب بازیکن و سرمربی بازمانده بود و حتی پیمان اکبری، سرمربی فصل پیش خود و بعضی از بازیکنان مانند پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت پور، پوریا یلی و مهران فیض امام دوست را از دست داد.

در ادامه اختلافاتی در تیم سیرجان پیش آمد و محمدرضا تندروان با مدیران باشگاه به توافق نهایی نرسید تا تیم شهرداری ارومیه از آب گل آلود استفاده کند و بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد. ارومیه با تندروان به توافق رسید و بازیکنانی که با او به توافق رسیده بودند مستقیما راهی ارومیه شدند. به این ترتیب صابر کاظمی، علی اصغر مجرد، عبدالرضا علیزاده، رحمان داوودی و علیرضا بهبودی با پیراهن شهرداری ارومیه در فصل جدید حاضر خواهند شد.

حال مدل قدیمی سیرجان در مدل شهرداری ارومیه راهی مسابقات خواهد شد و باید دید ارومیه در جام سی و پنجم طلسم شکنی خواهد نمود و با تیمی از ستاره های سیرجان که فینال را به آنها واگذار نموده بود به هدف دیرینه اش خواهد رسید یا خیر؟

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1082

به "فرصت طلبی شهرداری ارومیه از اختلاف تندروان با فولادسیرجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت طلبی شهرداری ارومیه از اختلاف تندروان با فولادسیرجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید