علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند

به گزارش اخبار مشروح، چهل و چهارمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا برگزار گردید که طی آن دکتر مهدی علی نژاد نایب رئیس فدراسیون آسیایی این رشته باقی ماند.

علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند

برای سفر با تور پوکت لحظه آخری ارزان همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ این نشست امروز (شنبه) در هتل لوته شهر سئول کره جنوبی برگزار گردید و رئیس فدراسیون ووشوی ایران برای چهار سال دیگر به عنوان نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو انتخاب شد.

علی نژاد رئیس فدراسیون ووشوی ایران از سال 2007 به مدت سه سال عضو هیات رئیسه فدراسیون ووشوی آسیا بود و از 2010 تا به امروز نایب رئیس فدراسیون قاره کهن است. وی عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ووشو نیز است.

دیگر نواب رئیس فدراسیون آسیایی از کشورهای چین، کره جنوبی و فیلیپین انتخاب شدند. همچنین نمایندگان مالزی، اندونزی، تایوان، ژاپن و هند به عضویت هیات رئیسه در آمدند. در این بین وزیر صنعت اندونزی که رئیس فدراسیون ووشوی این کشور است و همچنین رئیس مالزی برای نخستین بار به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شدند.

همچنین چن از ماکائو نیز دبیر کل باقی ماند. ریاست فدراسیون آسیایی این رشته نیز برعهده فوک از هنگ کنگ است.

این انتخاب ها باید در جریان بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به تصویب نهایی کنگره آسیایی ووشو برسد. به طور معمول کنگره تمامی انتخابات را تایید می نماید.

همچنین در جلسه فوق تصویب شد تا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2019 به میزبانی برونئی و رقابت های بزرگسالان قاره کهن در سال 2020 به میزبانی شهر دهلی نو هند برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 141

به "علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد نایب رئیس فدراسیون ووشوی آسیا باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید