عاشوری: مقابل استقلال برای مساوی بازی نمی کنیم

به گزارش اخبار مشروح، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان تاکید نمود که تیمش در بازی با استقلال هدفی جز دریافت 3 امتیاز نخواهد داشت.

عاشوری: مقابل استقلال برای مساوی بازی نمی کنیم

علی اصغر عاشوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تساوی تیمش برابر ذوب آهن در اصفهان گفت: آنهایی که این بازی را تماشا کردند، لذت بردند، چون هر دو تیم یکی از زیباترین بازی های لیگ را انجام دادند. گل گهر و ذوب آهن دنبال برد بودند و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه ها خلق کردند اما سهم هر تیم یک گل بود. ما در نیمه اول دو پنالتی به حریف دادیم که به دلیل نداشتن تمرکز کافی بود اما اینطور نبود که در این بازی موقعیت نداشته باشیم، هر چند هدف ما برد بود اما در مجموع فکر می کنم تساوی عادلانه بود.

هافبک تیم فوتبال گل گهر در خصوص امتیازهای حساسی که آنها در بازی با صنعت نفت، پیکان و ذوب آهن از دست دادند، تاکید نمود: قرار نیست گل گهر در همه بازی ها پیروز گردد و فوتبال برد و باخت دارد، در بازی با پیکان و صنعت نفت که اصلا مستحق باخت نبودیم و می توانید ببینید که در این دو بازی چقدر موقعیت از دست دادیم. فکر می کنم در این سه بازی بدشانسی آوردیم در غیر این صورت امتیازهای بیشتری می گرفتیم.

عاشوری با اشاره به بازی بعدش تیمش برابر استقلال تهران گفت: استقلال جزو تیم های عظیم و ریشه دار در فوتبال ایران است. ما بازی آسانی در پیش نداریم اما در این ملاقات فقط به دریافت 3 امتیاز فکر می کنیم. ما به هیچ عنوان برای مساوی دریافت بازی نمی کنیم و در زمین خودمان باید به برد برسیم. نتیجه که قابل پیش بینی نیست اما کوشش می کنیم تا 3 امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص اینکه آیا استقلال نسبت به فصل گذشته تیم قوی تری است، توضیح داد: با 8 بازی نمی توان در خصوص تیم ها قضاوت کرد و حداقل باید تا آخر نیم فصل اول صبر کنیم تا همه تیم ها عیار واقعی شان تعیین گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 866

به "عاشوری: مقابل استقلال برای مساوی بازی نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: مقابل استقلال برای مساوی بازی نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید