طرح تعویق رای گیری استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا رد شد

به گزارش اخبار مشروح، طرح جمهوری خواستار در مجلس نمایندگان آمریکا برای به تعویق انداختن جلسه رای گیری استیضاح دونالد ترامپ در صحن علنی این مجلس با 226 رای مخالف در برابر 188 رای موافق، رد شد.

طرح تعویق رای گیری استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا رد شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اکثریت اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به طرح پیشنهادی جمهوری خواستار برای تعویق جلسه رای گیری استیضاح رئیس جمهور آمریکا رای منفی دادند.

با آغاز جلسه صحن علنی مجلس نمایندگان آمریکا که قرار است در آن درباره بندهای مربوط به استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور به دو اتهام سوءاستفاده از قدرت و مانع تراشی در تحقیقات کنگره رای گیری گردد، جمهوری خواستار طرحی را برای به تعویق انداختن رای گیری درباره استیضاح ارائه دادند.

در رای گیری درباره طرح پیشنهادی جمهوری خواستار برای تعویق رای گیری درباره استیضاح ترامپ، طبق انتظار و با توجه به اکثریت دموکرات ها بر مجلس نمایندگان آمریکا، این طرح با 226 رای مخالف در برابر 188 رای موافق راه به جایی نبرد و رد شد.

ناکامی طرح به تعویق انداختن استیضاح ترامپ

به گفته یکی از مجریان و کارشناسان شبکه سی اسپن (CSPAN)، ارائه طرح تعویق رای گیری درباره استیضاح ترامپ، بخشی از تاکتیک های حزب جمهوری خواه برای طولانی کردن فرایند استیضاح و اخلال در آن است.

بعضی از خبرنگاران آمریکایی که کارشان رصد و دنبال کردن اخبار کنگره این کشور است، در شبکه های مجازی خود خبر دادند، جلسه رای گیری برای استیضاح ترامپ قرار است عصر امروز چهارشنبه به وقت واشنگتن (ساعاتی دیگر) به ریاست نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 31

به "طرح تعویق رای گیری استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تعویق رای گیری استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید