تور ارزان اروپا: سری A، رم با پیروزی برابر سامپدوریا در کورس کسب سهمیه اروپا باقی ماند

به گزارش اخبار مشروح، دیدارهای هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی خارج از خانه شاگردان ژوزه مورینیو برابر سامپدوریا دنبال شد.

تور ارزان اروپا: سری A، رم با پیروزی برابر سامپدوریا در کورس کسب سهمیه اروپا باقی ماند

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های شب سوم از هفته سی و یکم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال رم میزبانش سامپدوریا را با تک گل دقیقه 27 هنریک مخیتاریان شکست داد و شانزدهمین پیروزی اش در فصل جاری را کسب کرد.

شاگردان ژوزه مورینیو با این نتیجه 54 امتیازی شدند و فاصله خود را با یوونتوس رده چهارمی که امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران میزبان اینتر رده سومی است، به یک امتیاز کاهش دادند تا همچنان در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان باقی بمانند. این پیروزی بعلاوه به معنای سبقت گرفتن رمی ها از رقیب همشهری شان لاتزیو بود که پیش از این در رده پنجم قرار داشت و حالا با دو امتیاز کمتر نسبت به جالوروسی دوباره به رده ششم برمی شود.

در جدول رده بندی سری A ایتالیا، تیم های میلان و ناپولی هر دو با 66 امتیاز و بر حسب نتایج بازی های رو در رو (میلان با یک بازی کمتر) به ترتیب در رده های اول و دوم هستند و پس از آنها اینتر و یوونتوس با 60 و 59 امتیاز رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1515

به "تور ارزان اروپا: سری A، رم با پیروزی برابر سامپدوریا در کورس کسب سهمیه اروپا باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: سری A، رم با پیروزی برابر سامپدوریا در کورس کسب سهمیه اروپا باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید