سایه شیوع کرونا بر رهبری آلمان در شورای اروپایی

به گزارش اخبار مشروح، وزیر خارجه آلمان گفت، پاندمی کروناویروس و اقداماتی در راستای مقابله با آن بر دستورکار ریاست دوره ای قریب الوقوع این کشور در شورای اتحادیه اروپا سایه افکنده است.

سایه شیوع کرونا بر رهبری آلمان در شورای اروپایی

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان در حالی این مساله را عنوان کرد که این کشور قرار است ریاست دوره ای این نهاد اتحادیه اروپا را بر عهده بگیرد و وزرای خارجه کشورهای عضو در آن به آنالیز و تصویب سیاست ها و قوانین اتحادیه بپردازند.

آلمان ریاست این نهاد را از اول ژوئیه امسال میلادی تا خاتمه سال از فنلاند تحویل می گیرد.

وزیر خارجه آلمان در مقاله ای که امروز (یکشنبه) در روزنامه دی ولت چاپ شد، نوشته است: ما از تسلط کروناویروس برای غلبه بر آن و پیامدهایش استفاده می کنیم.

وی همچنین تاکید نمود، وظیفه نخست ما برای اتحادیه اروپا کاهش تدریجی محدودیت های رفت و آمد و بازار داخلی در صورت برطرف این مشکل و بحران است. هدف دیگر بهبود حفاظت مدنی و یک رویکرد مشترک و فراوری تجهیزات پزشکی است.

وی همچنین خواست تا بودجه اتحادیه اروپا به یک برنامه احیا برای اروپا در هفت سال آینده تبدیل گردد. این اتحادیه باید به صورت گسترده در حوزه های تحقیقات، حفاظت محیط زیست، سلطه فناوری و سیستم های اجتماعی و بهداشتی سرمایه گذاری کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 360

به "سایه شیوع کرونا بر رهبری آلمان در شورای اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه شیوع کرونا بر رهبری آلمان در شورای اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید