راهنمای دکوراسیون خانه عظیم مدرن، ازطراحی تا چیدمان

به گزارش اخبار مشروح، استفاده از سبک مدرن در دکوراسیون خانه های عظیم امروزه از هواداران بی شماری برخوردار است. اما در دکوراسیون خانه عظیم مدرن باید مطابق با اصول کلی سبک مدرن پیش رفت. بنابراین اگر شما نیز به دنبال زیبایی در کنار سادگی و خاص بودن هستید. می توانید از سبک مدرن در دکوراسیون خانه عظیم خود بهره ببرید. این مقاله به منظور اشنایی با نکاتی در طراحی دکوراسیون خانه عظیم مدرن، تهیه شده است.

راهنمای دکوراسیون خانه عظیم مدرن، ازطراحی تا چیدمان

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

طراحی دکوراسیون خانه عظیم مدرن

استفاده از نور پردازی طبیعی مناسب و رنگ های خنثی در دکوراسیون خانه عظیم مدرن حرف اول را می زند. در طراحی های مدرن باید در عین سادگی و به دور از تجملات از وسایل ساده و در عین حال شیک و خاص استفاده نمود. از طرفی در دکوراسیون خانه عظیم مدرن فضا ها کاملا تعریف شده هستند. و تمامی فضا ها به صورت اصولی و کاربردی مورد استفاده قرار گرفته و دکوراسیون شده اند.

به وجود اوردن فضای دلچسب و ارام و به دور از اشفتگی و شلوغی از اهداف اصلی دکوراسیون به سبک مدرن است. در دکوراسیون خانه عظیم مدرن از رنگ های تک رنگ و یا دارای طرح های بسیار خلوت استفاده می گردد. تا فضا از هدف اصلی ان که در نظر دریافت سادگی است، دور نگردد. استفاده از نور پردازی به بهترین شکل ممکن می تواند فضای خانه مدرن را به نحوه احسن به نمایش بگذارد.

طراحی فضای پذیرایی در دکوراسیون خانه عظیم مدرن

این باور اشتباه در رابطه با دکوراسیون خانه عظیم مدرن وجود دارد. که فضای پذیرایی با متراژ بالا را می توان به راحتی دکوراسیون کرد. اما همان قدر که یک دکوراسیون و چیدمان مدرن می تواند فضای پذیرایی شما را خیره کننده سازد. چیدمان نا مناسب و دارای عدم هماهنگی می تواند برای میهمان شما فضای خسته کننده و کلافه کننده ای را به وجود بیاورد.

41 مدل بهترین جک خودرو هیدرولیکی با قیمت مناسب + خرید

برای دکوراسیون خانه عظیم مدرن و چیدمان فضای پذیرایی باید ابتدا کاربری فضا را به طور دقیق تعیین کنید. ایا علاوه بر اتاق پذیرایی از مهمان به عنوان فضای نشیمن خانوادگی نیز است ان استفاده می کنید یا خیر؟ ایا فضای ناهار خوری شما در اتاق پذیرایی واقع شده است یا خیر؟ و سوالاتی از این قبیل که تعیین کننده کاربری کامل اتاق پذیرایی شما است. زیرا در صورت عدم طراحی درست برای قرار گیری هر کدام از این فضا ها در اتاق پذیرایی می تواند موجب ایجاد اشفتگی در اتاق پذیرایی گردد.

در دکوراسیون خانه عظیم مدرن انتخاب رنگ مناسب بسیار حائز اهمیت است. رنگ دیوار های اصلی، مبلمان، پرده ها و … می تواند در زیبایی و یا عدم تناسب دکوراسیون خانه کاملا تاثیر گذار باشد. استفاده از رنگ های خاکستری، سفید و به طور کلی استفاده از رنگ های خنثی به عنوان رنگ های اصلی در این نوع از دکوراسیون به کار برده می گردد. تعریف واضح و روشن جهت های حرکتی و دسترسی های داخلی از دیگر ویژگی های دکوراسیون خانه عظیم مدرن است.

استفاده از ایده های کاربردی در دکوراسیون خانه عظیم مدرن

استفاده از سطوح براق کابینت ها و کفپوش ها در فضای اشپزخانه یکی دیگر از ایده های بسیار جذاب در دکوراسیون خانه عظیم مدرن است. در اشپزخانه های این خانه ها معمولا از سنگ های گرانیتی، استیل و طرح های کرومیومی بر روی سطوح و اپن ها استفاده می گردد.

استفاده از مبلمان ساده با طراحی های خاص روی پارچه و یا بدنه انها می تواند یکی از عناصر جذاب در دکوراسیون خانه عظیم مدرن شما باشد. همچنین وجود وسایل تزئینی خاص و منحصر به فرد در فضای خانه می تواند فضا را کاملا مدرن و خاص جلوه دهد.

قیمت 41 مدل لنز دوربین کانن، نیکون، سونی + خرید

استفاده از رنگ های تیره و روشن در فضا ها می تواند جلوه ویژه و مدرنی به فضای طراحی شده ببخشد.

استفاده از ترکیبات نا هماهنگ مانند استفاده از میز چوبی کرم رنگ در کنار جایگاه های مخمل مشکی برای فضای ناهار خوری، می تواند زیبایی بصری متفاوتی را در فضای خانه مدرن شما ایجاد کند.

استفاده از وسایلی با بافت طبیعی می تواند فضای خانه مدرن شما را در کنار سادگی بسیار زیبا تر سازد. به طور مثال استفاده از لوستر هایی با بافت طبیعی چوب می تواند فضای اشپزخانه شما را دلنشین تر کند.

از دیگر ایده های دکوراسیون خانه عظیم مدرن می توان به استفاده از گل و گیاهان طبیعی در فضای داخلی خانه اشاره داشت.

39 مدل استیکر اتاق کودک، دخترانه و پسرانه + خرید اینترنتی

منبع: اتاق
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 477

به "راهنمای دکوراسیون خانه عظیم مدرن، ازطراحی تا چیدمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای دکوراسیون خانه عظیم مدرن، ازطراحی تا چیدمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید