خبر جدید وزیر درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال

به گزارش اخبار مشروح، وزیر ورزش و جوانان از تایید شدن برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ستاد عالی شرکت های دولتی خبر داد.

خبر جدید وزیر درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: نیمه دوم سال 98 فرایند واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال پیشرفت بسیار خوبی داشت. بیست جلسه مشترک با مدیران سازمان خصوصی سازی برگزار شد و اقدامات بسیار خوبی برای شناسایی اموال دو باشگاه و واگذاری دو ورزشگاه شهید مرغوبکار و درفشی فر به استقلال و پرسپولیس صورت گرفت و در نهایت وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی از مجموعه اقدامات و پیگیری های اجرا شده بسیار استقبال کردند.

  • وزیر ورزش: سال 99 استقلال و پرسپولیس واگذار می شوند

وی اضافه نمود: در جلسه ستاد عالی واگذاری شرکتهای دولتی که با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی و معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، برنامه اجرایی چگونگی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از سوی سازمان خصوصی سازی مورد تایید اعضای ستاد قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: معاونان وزارت ورزش و جوانان و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس با مجموعه وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی همکاری نزدیک داشته باشند تا هر چه سریعتر مراحل واگذاری دو باشگاه صورت گیرد.

  • دستور سلطانی فر برای خرید تولیدات داخلی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 381

به "خبر جدید وزیر درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر جدید وزیر درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید