خبرنگاران مدیرعامل شهرداری ارومیه: لیگ والیبال در 2 شهر و متمرکز برگزار گردد

به گزارش اخبار مشروح، ارومیه- خبرنگاران- مدیرعامل تیم شهرداری ارومیه گفت: پیشنهاد باشگاه برای ادامه لیگ برتر والیبال، برگزاری ادامه مسابقات در 2 گروه جداگانه در 2 شهر به صورت متمرکز است که این پیشنهاد به سازمان لیگ نیز ارسال شده است.

خبرنگاران مدیرعامل شهرداری ارومیه: لیگ والیبال در 2 شهر و متمرکز برگزار گردد

پیمان رضایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: ارومیه می تواند میزبانی یکی از این گروه ها را برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد نموده ایم از هر گروه چهار تیم به مرحله بعد صعود نمایند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: با توجه به شرایط بیماری کرونا، سلامت ورزشکاران، بازیکنان و کادرفنی مهم ترین وظیفه سازمان لیگ است و البته بیشترین ابتلا به این بیماری نیز در رفت وآمد تیم ها به شهرهای مختلف اتفاق افتاده است.

رضایی درخصوص شرایط مبتلایان به کرونا در باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کرد: تنها تعدادی از اعضای کادرفنی به این بیماری مبتلا شده بودند که تا به امروز تعدادی از آنها بعد از درمان از قرنطینه خارج شده اند.

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال و بعد از تعطیلی 2 هفته ای لیگ، رئیس فدراسیون والیبال، 3 روش مختلف پیشنهادی را برای ادامه دور برگشت و مرحله نهایی لیگ برتر مردان به باشگاه ها اعلام نموده است.

به نظر می رسد، رای اجماعی باشگاه ها باید ملاک عمل قرار گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 719

به "خبرنگاران مدیرعامل شهرداری ارومیه: لیگ والیبال در 2 شهر و متمرکز برگزار گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل شهرداری ارومیه: لیگ والیبال در 2 شهر و متمرکز برگزار گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید