خبرنگاران بهره برداری طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قمصر کاشان آغاز شد

به گزارش اخبار مشروح، کاشان - خبرنگاران - طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قمصر با اعتبار سه میلیارد و 580 میلیون تومان روز سه شنبه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر در آیینی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و جمعی از مسوولان شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران بهره برداری طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قمصر کاشان آغاز شد

به گزارش خبرنگاران، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قمصر با اشاره به 2 مرحله بودن این طرح گفت: طرح گازرسانی به شبکه داخلی ناحیه صنعتی به طول چهار کیلومتر و اعتبار یک میلیارد تومان اجرا شده است.

حسین عبدالله زاده با بیان اینکه این طرح به کارفرمایی شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در مدت یکسال اجرا شد، ادامه داد: گازرسانی به صنایع شهرک صنعتی قمصر نیز با ایستگاه تقلیل فشار و ظرفیت پنج هزار متر مکعب بر ساعت با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 580 میلیون تومان توسط شرکت گاز به بهره برداری رسید.

وی اجرای این طرح های گازرسانی را مطالبه چندساله واحدهای شهرک اعلام و اضافه کرد: با اجرای طرح های گازرسانی علاوه بر رفع موانع موجود شهرک از گاز پایدار برخوردار می شوند.

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به صنایع کارگاهی جوشقان قالی

معاون فرمانداری ویژه کاشان همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی به مجتمع صنایع کارگاهی جوشقان قالی گفت: این طرح با سرمایه گذاری 90 میلیون تومان به طول 700 متر لوله گذاری در مدت 2 هفته اجرا می شود.

به گفته وی، پس از بهره برداری طرح در این مجتمع صنایع کارگاهی 40 واحد صنعتی از گاز پایدار بهره مند می شوند.

وی تاکیدکرد: طرح های گازرسانی از پروژه های زیرساختی، اساسی و قابل اهمیت برای معاونت عمرانی است که افزون بر کمک به صنایع، حرکت در راستا استفاده از سوخت پاک، اشتغالزایی، رونق و جهش تولید را نیز در اقتصاد کشور ایجاد می کند.

معاون فرمانداری کاشان با تاکید بر دغدغه مدیرعامل شرکت گاز اصفهان در تحقق صرفه جویی مصرف گاز و جلوگیری از هدررفت انرژی در ساختمان گفت: با رغبت مشترکان خانگی به صرفه جویی در مصرف انرژی به دلیل مباحث اقتصادی، رعایت مبحث 21 ﻣﻘﺮرات ملی ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﻳﺮان و ضرورت های نظام مهندسی به پیمانکاران و فعالان صنعت ساختمان محدودیت هایی ایجاد شده است که ساخت و ساز هر روز نسبت به گذشته با کیفیت بهتر می شود.

عبدالله زاده با قدردانی از تعامل و همکاری شرکت گاز اصفهان و تاکید بر همکاری، همراهی و خرد جمعی در اجرای طرح های عمرانی اضافه کرد: معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح ها حتی در برخی موارد حفاری ها، لوله گذاری و توسعه شبکه در سطح کلان شهرستان را مساعدت کرده است.

برگزاری جشن ملی افتتاح طرح ها با وجود فشارهای اقتصادی

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان نیز با تاکید بر بهره برداری از طرح های عمرانی با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط تحریم گفت: با وجود همه مسائل و فشارهای اقتصادی افتتاح طرح های دهه فجر در قالب جشن ملی و نوآوری های متعدد در عرصه های مختلف کشور انجام می شود.

عباسعلی قپانی پور پیشرفت، رشد و توسعه آبادانی کشور را بعد از انقلاب اسلامی با وجود جنگ تحمیلی، ترورها و سایر مسایل بیانگر تلاش مردم نخبه و باهوش ایران دانست و گفت: علاوه بر حفظ آرمان ها و شعارهای انقلاب و تحمل سختی ها در این سال ها، کارهای ارزشمند و تاثیرگذاری با وجود مدیران شایسته و کارآمد اجرا شده که نمود آن در دهه فجر افتتاح و بهره برداری مشاهده می شود.

تمامی شهر و روستای کاشان سبز است

همچنین رییس اداره گاز شهرستان کاشان با اشاره بهره مندی 139 و هزار 166 مشترک در این شهرستان گفت: 129 هزار مشترک از این تعداد مشترکان خانگی و بقیه از مشترکان صنعتی، کشاورزی، سیمان، آلومینیوم، مس، سرامیک و سایر موارد است.

امیرحسین مشجری خاطر نشان کرد: همه شهر و روستاهای کاشان به جز روستای اسدآباد گازرسانی شده است.

به مناسبت دهه فجر سال جاری 70 طرح گازرسانی با هزینه ای افزون بر 62 میلیارد و 418 میلیون تومان در سطح استان اصفهان به بهره برداری می رسد.

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 290 طرح عمرانی خدماتی با اعتبار 392 میلیارد تومان در کاشان بهره برداری و کلنگ زنی می شود که از این تعداد، 265 بهره برداری و عملیات اجرایی 25 طرح آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 923

به "خبرنگاران بهره برداری طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قمصر کاشان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهره برداری طرح گازرسانی به شهرک صنعتی قمصر کاشان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید