حضور 4 نماینده از مشهد در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/خراسان رضوی مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور با حضور چهار باشگاه مشهدی از هفته اول دی ماه در مشهد شروع خواهد شد.

حضور 4 نماینده از مشهد در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور از هفته اول دی ماه به میزبانی مشهد شروع خواهدشد. باشگاه های استعداد پویا، آریا مقام پارس، اشتادسازه و ابومسلم شهر بهشت چهار نماینده خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حضور دارند که به همراه تیم پاس گرگان در گروه الف قرار گرفته اند.

هیات والیبال خراسان رضوی به عنوان میزبان این رقابت ها به کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال معرفی شده است. سالن مهران مشهد پذیرای رقابت های لیگ دسته یک بانوان در گروه الف خواهد بود. پیش از این سه تیم در ثبت نام اولیه تیم ها از شهر مشهد معرفی شده بودند که پس از پیگیری های اجرا شده از سوی هیات والیبال خراسان رضوی، یک نماینده دیگر هم به جمع تیم های مشهدی حاضر در لیگ دسته یک افزوده شد.

حضور 5 داور و ناظر مشهدی در لیگ دسته یک والیبال کشور

همچنین بازی های لیگ دسته یک والیبال کشور از 22 آذر ماه در دو شهر تهران و بابلسر شروع شده است. در بازی های گروه ب در شهر بابلسر پنج داور، ناظر فنی و ناظر داوری به نمایندگی از والیبال خراسان رضوی به کار قضاوت و نظارت بازی ها می پردازند.

وحید خراسانی و سید محمدمهدی موسوی به عنوان داور اول مسابقات قضاوت دو بازی در این گروه را در اختیار دارند. ابوالقاسم سیستانی پور و حمید جوانبخت دو داور پیشکسوت خراسانی به عنوان ناظر و نماینده فنی فدراسیون در هفته سوم و چهارم حضور دارند. همچنین راهنمایی میهن دوست، پیشکسوت والیبال خراسان رضوی نیز در هفته چهارم رقابت ها در دو بازی به عنوان ناظر داوری حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 838

به "حضور 4 نماینده از مشهد در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 4 نماینده از مشهد در لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید