جلسه برطرف مسائل کارخانه تعطیل شدۀ قند نورآباد و ممسنی برگزار گردید

به گزارش اخبار مشروح، در جلسه مربوط به برطرف مسائل کارخانه تعطیل شده قند نورآباد و ممسنی که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری برگزار گردید، مقرر شد مالک کارخانه برنامه زمانی بازسازی و آماده سازی کارخانه را تا 15 آبان به استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و نیز دادگستری استان فارس تحویل دهد و نسبت به اجرای این برنامه، تضمین های لازم را ارائه کند.

جلسه برطرف مسائل کارخانه تعطیل شدۀ قند نورآباد و ممسنی برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، جلسه برطرف مسائل کارخانه تعطیل شده قند نورآباد و ممسنی با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری، نمایندگان مالک کارخانه، نماینده استانداری فارس و نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید و طرفین درباره نحوه و زمان بندی اقدامات لازم برای شروع به کار مجدد این کارخانه توافق کردند.

در این جلسه مقرر شد مالک کارخانه برنامه زمانی بازسازی و آماده سازی کارخانه را تا 15 آبان به استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت و نیز دادگستری استان فارس تحویل داده و نسبت به اجرای این برنامه تضمین های لازم را ارائه کند.

پس از این اقدامات، ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری استان فارس نسبت به استمهال مطالبات معوق دستگاه ها از این کارخانه اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.

بعلاوه پس از اجرای 80 درصد از برنامه بازسازی و آماده سازی کارخانه به وسیله مالک و تایید آن از سوی اداره کل صمت استان، وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به آنالیز و تایید درخواست تامین سرمایه در گردش این واحد فراوریی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

معاون اجرایی رئیس جمهوری در این جلسه تاکید نمود: دولت سیزدهم تمام کوشش خود را برای تسهیل و برطرف موانع فراوری به کار گرفته و با اجرای برنامه های دقیق و کارشناسی فراوری را برای فراوریکنندگان تسهیل و سودآور خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1320

به "جلسه برطرف مسائل کارخانه تعطیل شدۀ قند نورآباد و ممسنی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه برطرف مسائل کارخانه تعطیل شدۀ قند نورآباد و ممسنی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید