توماس باخ: لغو المپیک در دستور کار قرار ندارد

به گزارش اخبار مشروح، تهران (پانا) - رئیس کمیته بین المللی المپیکگ یکبار دیگر تاکید نمود که المپیک توکیو تابستان سال 2021 برگزار خواهد شد.

توماس باخ: لغو المپیک در دستور کار قرار ندارد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک پس از نشست هیئت اجرایی این نهاد، گفت که لغو بازی های المپیک در دستور کار قرار ندارد.

همزمان با تشدید شیوع کرونا در ژاپن، رئیس کمیته برگزاری المپیک توکیو2020 روز آدینه گفت که لغو بازی ها در نظر گرفته نمی گردد. سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو2020 پیش از اعلام شرایط اضطراری در سه استان ژاپن گفت: ما در کوشش هستیم تا اقدامات مقابله ای با ویروس کرونا انجام دهیم تا مردم نظاره گر برگزاری بازی های توکیو باشند.

به گفته یک منبع مطلع، کمیته برگزاری در کوشش برای اطمینان از انجام اقدامات موثر علیه ویروس در طول بازی ها، تصمیم به ایجاد هیئتی از متخصصان بهداشتی دارد که اولین نشست آن آدینه آینده برگزار می گردد.

برگزار نمایندگان هفته آینده نسخه دوم کتاب راهنمای ورزشکاران را منتشر می نمایند، که انتظار می رود ورزشکاران بصورت روزانه آزمایش ویروس را انجام دهند. هاشیموتو نیز گفت که چندین رویداد آزمایشی در طی شرایط اضطراری برای آنالیز دقت عملیات برگزار می گردد، اما کمیته برگزاری ممکن است بعضی از آنها را کاهش دهد تا از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1156

به "توماس باخ: لغو المپیک در دستور کار قرار ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توماس باخ: لغو المپیک در دستور کار قرار ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید