توضیحات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان درباره اخبار اخراج دیپلمات های این کشور از ایران

به گزارش اخبار مشروح، چهار کارمند سفارت ایران در آذربایجان در تاریخ چهار آوریل (15 فروردین) به وسیله دولت آذربایجان به علت آنچه که فعالیت های غیردیپلماتیک و مغایر با کنوانسیون وین درخصوص روابط دیپلمات خوانده شد، به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شدند.

توضیحات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان درباره اخبار اخراج دیپلمات های این کشور از ایران

وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در اظهاراتی عنوان نمود که اخبار منتشر شده اخیر مبنی بر اخراج دیپلمات های این کشور از ایران تازه نیست.

به گزارش ایسنا، آیهان حاجی زاده، معاون سخنگوی وزارت خارجه آذربایجان روز آدینه در پاسخ به سوالی در رابطه با اخبار منتشره درباره اخراج 4 دیپلمات جمهوری آذربایجان از ایران گفت: خبری که این روزها در مطبوعات پخش می گردد، تازه نیست.

به نوشته خبرگزاری آپا، چهار کارمند سفارت ایران در آذربایجان در تاریخ چهار آوریل (15 فروردین) به وسیله دولت آذربایجان به علت آنچه که فعالیت های غیردیپلماتیک و مغایر با کنوانسیون وین درخصوص روابط دیپلمات خوانده شد، به عنوان عنصر نامطلوب شناخته شدند.

به نوشته این خبرگزاری، ایران نیز چند روز پس از آن در پاسخ به اقدام آذربایجان، 2 کارمند سفارت آذربایجان در ایران و بعلاوه 2 کارمند سرکنسولگری این کشور را عنصر نامطلوب اظهار داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1695

به "توضیحات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان درباره اخبار اخراج دیپلمات های این کشور از ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان درباره اخبار اخراج دیپلمات های این کشور از ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید