تقدیر کمیسیون آموزش از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی

به گزارش اخبار مشروح، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت که در جلسه امروز کمیسیون از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی تقدیر شد.

تقدیر کمیسیون آموزش از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی

احمد حسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگاران در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: در ابتدای جلسه از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی تقدیر شد و بعد از آن اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی به بیان نقطه نظرات خود و کمبودهای موجود پرداختند، تعدادی از نمایندگان نیز بر ضرورت حمایت و پرورش این استعدادها تأکید کردند.

وی ادامه داد: در این جلسه به تقاضای اعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه ها (سمت) با حضور مسئولان آن سازمان پرداخته شد که نمایندگان انتقاداتی نسبت به عملکرد این سازمان داشتند در نهایت پاسخ های مسئولان سمت قانع کننده تشخیص داده نشد.

فلاحی در سرانجام گفت که گزارش واصله در بعد نظارتی از عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه ها را در حوزه های مختلف از جمله پژوهش، عمرانی، چاپ کاغذ، عزل و نصب ها و موارد دیگری نیز مطرح شد که مقرر شد موارد مطروحه در جلسات بعدی کمیسیون مورد رسیدگی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 945

به "تقدیر کمیسیون آموزش از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر کمیسیون آموزش از اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی زیست شناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید