تامین احتیاج های حوزه سلامت با همکاری شرکت های دانش بنیان

به گزارش اخبار مشروح، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی در فراوری تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت محور است.

تامین احتیاج های حوزه سلامت با همکاری شرکت های دانش بنیان

دکتر سید وحید حسینی در نشست ستاد دانشگاهی ارتقای فراوری دانش بنیان در حوزه سلامت گفت: احتیاج های حوزه سلامت را میتوان با همکاری شرکت های دانش بنیان تامین کرد که این امر نیز مستلزم نگاه ویژه تری به اهمیت شرکت های دانش بنیان دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به حمایت های مجموعه دانشگاه از شرکت های دانش بنیان در حیطه فعالیت های حوزه سلامت برای توسعه محصولات سلامت محور، ضروری است شرکت های دانش بنیان استان فارس نیز برای تامین احتیاج های حوزه سلامت به ویژه تجهیزات پزشکی، بر همکاری خود با مجموعه دانشگاه بیافزایند.

او گفت: استفاده از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان، راهکاری مناسب برای رسیدن به خودکفایی در فراوری تجهیزات پزشکی و محصولات سلامت محور است.

حسینی بعلاوه در این نشست اقدامات ستاد دانشگاهی ارتقای فراوری دانش بنیان مانند استقرار شرکت های دانش بنیان، فرهنگ سازی و آموزش، توسعه همکاری با صنعت، برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه اساتید و دانشجویان و تدوین آیین نامه های استقرار شرکت های دانش بنیان را مورد آنالیز قرار داد.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1573

به "تامین احتیاج های حوزه سلامت با همکاری شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین احتیاج های حوزه سلامت با همکاری شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید