تور کانادا: بیشتر افراد در بریتیش کلمبیا برای دریافت یاری های قانونی واجد شرایط اند

به گزارش اخبار مشروح، بیشتر افراد در استان بریتیش کلمبیا برای دریافت یاری های قانونی واجد شرایط هستند

انجمن خدمات حقوقی (The Legal Services Society) برنامه جدیدی را برای ارائه یاری های قانونی به متهمانی که معمولا شایستگی دریافت یاری را ندارند، معرفی نموده است.

تور کانادا: بیشتر افراد در بریتیش کلمبیا برای دریافت یاری های قانونی واجد شرایط اند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

انجمن خدمات حقوقی در یک نشر خبری بیان نمود با انعطاف قوانین شایستگی دریافت یاری، وکلای یاری های قانونی قادر خواهند بود افراد بیشتری را در سیستم عدالت کیفری راهنمایی نمایند.

این انجمن بعلاوه اضافه کرد سرویس های نو در سراسر استان قابل دسترس خواهند بود تا به مشتریان واجد شرایط برای دریافت مشاوره های حقوقی- در مواردی که اقتضائات حل و فصل سریع را دارند- یاری نماید.

قطع شایستگی اقتصادی برای خدمات نو، 1000 دلار بیشتر از سرویس های یاریی قانونی عادی هستند و مشتریان حتما نباید دوره زندان را بگذرانند.

انجمن خدمات حقوقی بعلاوه خاطرنشان کرد پیش از این، هر ساله در خواست یاری به 1200 متقاضی را به علت اینکه درآمدشان بالاتر از حد شایستگی اقتصادی بود یا اینکه هیچگاه زندانی نشده بودند، رد می کرد.

دولت بریتیش کلمبیا 2 میلیون دلار برای 8 کلینیک رهبری در نظر گرفت. این مبلغ برای ارائه مشاوره حقوقی ارائه می گردد.

مارک بنتون، مدیر انجمن خدمات حقوقی می گوید که خدمات نو به افرادی که در هر صورت می بایست خود را معرفی می کردند، یاری خواهد نمود. بعلاوه برای دادگاه ها به علت حل سریع پرونده ها مفید خواهد بود.

دیوید ابی، دادستان کل استان بریتیش کلمبیا گفت این خدمات در جهت اطمینان بیشتر از دسترسی مساوی همه ساکنان به حقوق عادلانه، به ویژه افراد محروم و آسیب دیده، مثمر ثمر خواهد بود.

این انجمن بعلاوه اضافه کرد که سرویس های نو یاری خواهد نمود که پرونده های مقتضی در طول 90 روز و قبل از تاریخ محاکمه حل و فصل شوند.

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی رایگان موسسه خبرنگاران را پر کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1169

به "تور کانادا: بیشتر افراد در بریتیش کلمبیا برای دریافت یاری های قانونی واجد شرایط اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: بیشتر افراد در بریتیش کلمبیا برای دریافت یاری های قانونی واجد شرایط اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید