بازگشت مقتدرانه حسین نوری بعد از ابتلاء به کرونا

به گزارش اخبار مشروح، به گزارش خبرنگاران، هر چند پرونده رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای مدعیان دستیابی به دوبنده تیم ملی مدتهاست بسته شده و نفرات برتر این پیکارها معین شدند، اما یکی از فرنگی کاران برتر این میدان، کار بزرگی را انجام داد.

بازگشت مقتدرانه حسین نوری بعد از ابتلاء به کرونا

حسین نوری نفر نخست رقابتهای انتخابی وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی در شرایطی پیروز به کسب پیروزی شد که چند ماه قبل روزهای تلخ و سیاهی را به دلیل ابتلاء به کرونا پشت سر گذاشت. وخامت حال حسین نوری در آن روزها به حدی بود که حتی پزشکان بیمارستان مسیح دانشوری هم امید زیادی به بهبودی کامل وی نداشتند و اگر حمایت و همت فدراسیون کشتی و متولیان ورزش و کوشش پزشکان نبود، امکان اتفاقات تلخ تری برای فرنگی کار ملی پوش کشورمان وجود داشت.

هر چند او توانست این روزهای پرخطر را پشت سر بگذارد، اما بسیاری از پزشکان و مربیان تیم ملی در همان روزها معتقد بودند نوری برای بازگشت به میدان باید مدت طولانی به درمان و تمرینات سبک بپردازد و اصلاً معین نیست آینده ورزش حرفه ای او چه خواهد شد. اما حسین نوری دوباره روی پاهای خود ایستاد و با اراده ای قوی و عزمی جدی به تمرین مشغول شد. تمریناتی که در نهایت منجر به بازگشت پیروزیت آمیز او به میدان شد و با درخشش در رقابتهای انتخابی تیم ملی به بار نشست.

حسین نوری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در این خصوص به خبرنگاران گفت: بعد از بیماری سختی که داشتم فقط با چند جلسه تمرین و حضور در یک اردوی تیم ملی خودم را به انتخابی رساندم. خوشبختانه با وجود شرایطی که داشتم نیز توانستم نتیجه خوبی بگیرم. البته خیلی سعی کردم فشار زیادی در این مصاف انتخابی به خودم وارد نکنم و به همین دلیل کوشش کردم تا مسابقه را مدیریت کنم و در نهایت به پیروزی برسم.

نوری در مورد سطح فنی و آمادگی رامین طاهری به عنوان حریفش در ملاقات انتخابی گفت: رامین از کشتی گیران خوب و توانمند ایران و دنیا است و سال هاست با یکدیگر کشتی می گیریم. به همین دلیل شناخت بسیار خوبی از کشتی هم داریم و شاید همین موضوع باعث شد تا مصاف ما زیاد افت و خیز نداشته باشد. هر چند که بسیار خوشحالم دستم به عنوان نفر برتر این مصاف بالا رفت و توانستم بازگشتی پیروزیت آمیز را به عرصه ملی داشته باشم.

به گزارش خبرنگاران، حسین نوری فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی و دارنده مدال های برنز دنیا 2017 و طلای بازی های آسیایی 2018 اوایل تیرماه سال جاری به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا با مسائل شدید تنفسی به بیمارستان منتقل شد که مدت نسبتاً طولانی بستری بود و سپس بعد از ترخیص، همچنان دوران نقاهت و درمان را در منزل سپری کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 768

به "بازگشت مقتدرانه حسین نوری بعد از ابتلاء به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت مقتدرانه حسین نوری بعد از ابتلاء به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید