این مرد در پی رابطه بلند مدت با شما نیست

به گزارش اخبار مشروح، مردی که شما را دوست دارد، برای شادی شما هرکاری می نماید. زمانی که او دیگر به شما علاقه ای نداشته باشد از حمایت و شاد کردن شما دست می کشد.

این مرد در پی رابطه بلند مدت با شما نیست

عشق یکی از برترین تجربه هایی است که هر انسانی می تواند در زندگی اش داشته باشد. آرزوی همه ماست که شخص مقابلمان نیز احساسی مشابه ما داشته باشد. در این مطلب از خبرنگاران به نشانه های مردی که دوستمان ندارد می پردازیم.

نشانه های مردی که دوستمان ندارد

مردان هرگز به شما نخواهند گفت که شما را دوست ندارند. علائم هشدار دهنده ای وجود دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

فقط وقتی کنارش هستید، علاقه مند به نظر می رسد

اگر فقط هنگام معاشرت های حضوری علاقه مند و مشتاق به نظر می رسد و خارج از این قرارها کاملا ناپدید می گردد، هوشیار باشید. بعضی از افراد زمانی که روبه روی ما می نشینند کاملا می دانند چطور مجذوب نماینده به نظر برسند و ابراز محبت نمایند و شما باید بدانید که این خصلت بیشتر تابعی از شخصیت آن ها است و ربط چندانی به علاقه مندبودن آن ها ندارد.

سرد و گرم شدن از نشانه های مردی که دوستمان ندارد

اگر احساس می کنید طناب ارتباط شما مدام شل و سفت می گردد، یعنی یک روز موبایل شما را بمباران می نماید و روز دیگر هیچ خبری از او ندارید، باید بدانید که برقراری رابطه با شما اولویت این مرد نیست. به پیغام هایش دقت کنید. اگر معمولا پاسخ های یک کلمه ای می دهد، هرگز مکالمه را آغاز نمی نماید یا هرگز سوالی نمی پرسد، احتمالا علاقه ای به ادامه صحبت و برقراری ارتباط عمیق با شما ندارد.

برای آشنایی بیشتر با شما کوششی نمی نماید

درباره زندگی شخصی یا دنیای درونتان از شما سوال می پرسد؟ فکر می کنید به شغل و اهداف شغلی شما، هنرتان، دوستان و خانواده تان، زخم ها و ضربه هایی که خورده اید علاقه مند است؟ یا هر وقت درباره این مسائل صحبت می کنید، سری تکان می دهد و بحث را عوض می نماید؟ اگر این طور برداشت می کنید که این مرد هیچ علاقه ای به گفت وگوی عمیق با من ندارد، این احتمال را در نظر بگیرید که واقعا نمی خواهد شما را بیشتر بشناسد. حتی فراموش کردن جزئیات مهم زندگی شما می تواند نشانه ای از بی علاقگی او باشد.

اجازه نمی دهد او را بیشتر بشناسید

به این دقت کنید که این مرد چقدر اتفاقات مختلف را با شما در میان می گذارد. درباره احساساتش با شما صحبت می نماید؟ درباره زندگی شخصی اش، رویاها و آرزوهایش، ترس ها و دردهای گذشته اش حرف می زند؟ اگر احساس می کنید دیوارهای دفاعی ذهنش پایین نمی آیند و گارد خود را باز نمی نماید، بدانید نمی خواهد بیش از حد به شما نزدیک گردد. نکات بیشتر در خصوص رابطه عاطفی را در مطلب مردان هرگز با این زنان ازدواج نمی نمایند بخوانید.

مهربان نبودن از نشانه های مردی که دوستمان ندارد

مهربانی از شروط اصلی جدی شدن روابط است، یعنی اگر مردی از ابراز احساسات خودش اجتناب می نماید، به شما چیز زیادی نمی گوید و هیچ کار عاشقانه ای برایتان نمی نماید، در شبکه های اجتماعی او دیده نمی شوید، درباره شما با کسی صحبت نمی نماید و حتی از گرفتن دست تان، بوسیدن شما و هر نوع ابراز علاقه در جمع اجتناب می نماید، احتمالا دنبال رابطه ای جدی نیست.

شما را در اولویت قرار نمی دهد

به نظرتان عجیب نیست که معمولا برنامه هایش با شما را لغو می نماید تا دوستانش را ببیند یا پروژه های عقب مانده اش را انجام دهد؟ انگار اصلا برای شما وقت ندارد؟ همواره آن قدر مشغول است که به برنامه هایش با شما نمی رسد اما مرتب به دیدار عزیزانش می رود و برای آن ها وقت می گذارد؟ اگر فراموش نموده اید، بگذارید یادآوری کنیم که آدم ها برای تمام چیزهایی که برایشان مهم باشد وقت می گذارند.

برای پیشرفت رابطه کوشش نمی نماید

اگر احساس می کنید حرکات عاشقانه، برنامه ریزی برای قرار دیدار و هرگونه کوشش برای عمیق کردن رابطه فقط از سوی شماست، به خودتان بیایید. رابطه خیابانی دوطرفه است، یعنی اگر فرد مقابل با شما همکاری نمی نماید و همگام با شما پیش نمی آید، لابد نمی خواهد رابطه شما پیشرفت کند. فردی که دنبال رابطه جدی باشد، مدام می خواهد با شما در ارتباط باشد، چون از دیدنتان لذت می برد و دوست دارد در این راستا بکوشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب افراد دوست داشتنی چه ویژگی هایی دارند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1542

به "این مرد در پی رابطه بلند مدت با شما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مرد در پی رابطه بلند مدت با شما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید