انتقاد کامالا هریس از مدیریت غیرمسئولانه ترامپ

به گزارش اخبار مشروح، معاون جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی به انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ پرداخت.

انتقاد کامالا هریس از مدیریت غیرمسئولانه ترامپ

به نقل از خبرگزاری فرانسه، کامالا هریس، معاون جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چهارشنبه شب (به وقت محلی) در سخنرانی خود در کنوانسیون دموکرات ها از مدیریت دونالد ترامپ در مورد نحوه مقابله با بیماری همه گیر کرونا انتقاد کرد و گفت: مدیریت رئیس جمهور آمریکا به بهای جان انسان ها تمام شده است.

این سناتور آمریکایی و معاون جو بایدن در بخشی از سخنرانی خود گفت: مدیریت غیرمسئولانه دونالد ترامپ به بهای جان مردم و امکانات معیشتی آن ها تمام شد.

کامالا هریس همچنین اضافه کرد: در زمان انتخاب هستیم، در حال حاضر، ما رئیس جمهوری داریم که رویداد های ناگوار را به سلاح های سیاسی تبدیل می نماید، جو بایدن رئیس جمهوری خواهد بود که چالش های ما را به اهداف تبدیل خواهد نمود.

روز سه شنبه جو بایدن، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیان کرد که سناتور کامالا هریس را به عنوان معاون رئیس جمهوری برگزیده است تا او اولین زن سیاه پوست در رقابت های ریاست جمهوری باشد. انتخابات آمریکا سوم نوامبر 2020 برگزار می گردد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 625

به "انتقاد کامالا هریس از مدیریت غیرمسئولانه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد کامالا هریس از مدیریت غیرمسئولانه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید