انتقاد جهانپور از ادامه پرواز های بین ایران و هند

به گزارش اخبار مشروح، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ادامه پرواز های ایران و هند با وجود شیوع بالای کرونا در این کشور انتقاد کرد.

انتقاد جهانپور از ادامه پرواز های بین ایران و هند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کیانوش جهانپور روز شنبه در توییتر نوشت: روم به دیوار، روم به دیوار، جسارت نباشه، بی ادبی نباشه، به کسی برنخوره، عفو بفرمایید، جسارتا یه نگاهی به آنچه در هند می گذرد بیندازید و پرواز های هند و امارات. ته رودخانه در خدمت هستیم ....

اشاره رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت به سخنان سعید نمکی وزیر بهداشت در چهارم اسفند 99 است که گفته بود: منِ وزیر خبر ندارم چه کسی از مرز تردد می کند. من شده ام زخمی و جنازه جمع کنِ ته رودخانه. به جای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مردشورخانه.

کشور هند اکنون یکی از کشور های با شیوع بالای کرونا در جهان و بعد از برزیل دومین کشور از نظر تعداد مرگ و میر است. به طوری که در روز های گذشته تعداد موارد مرگ روزانه کرونا در این کشور به بالای 2600 نفر در روز رسیده است. تا به امروز 16 میلیون و 600 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 345 هزار نفر جان باخته اند. گزارش های منتشر شده از هند حاکی از این است که بیمارستان های این کشور به شدت با کمبود جان و امکانات درمانی از جمله اکسیژن روبرو هستند و بسیاری از مردم این کشور از ترس کرونا برای تحویل اجساد درگذشتگان خود مراجعه نمی کنند.

با وجود شیوع بالای کرونا در کشور هند، همچنان پرواز های تهران به دهلی نو و بمبئی با ایرلاین های مختلف ادامه دارد.

سعید نمکی وزیر بهداشت 14 فروردین امسال در پی افزایش شیوع کرونا در کشور ترکیه و قرمز شدن شرایط این کشور در نامه ای به وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا، بر ضرورت توقف یک هفته ای ایاب و ذهاب از طریق مرز های هوایی و زمینی با این کشور تاکید کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1063

به "انتقاد جهانپور از ادامه پرواز های بین ایران و هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد جهانپور از ادامه پرواز های بین ایران و هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید