انتقاد از فروش 10 میلیارد تومانی چوب ناشی از آورده سیل

به گزارش اخبار مشروح، فرماندار چالوس نسبت به فروش چوب ناشی از آورده سیل گذشته به این شهرستان انتقاد کرد.

انتقاد از فروش 10 میلیارد تومانی چوب ناشی از آورده سیل

علی قاسمی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری مازندران گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران مقرر شد تا از محل فروش چوب های که سیل از بالادست آورده بود، برای منطقه ها سیل زده هزینه گردد.

وی ادامه داد: به رغم فروش 10 میلیارد تومانی چوب، اما فقط یک میلیارد و 500 میلیون تومان آن برای این منطقه ها پرداخت شده و اداره کل منابع طبیعی از پرداخت مابقی آن خودداری نموده است.

فرماندار چالوس گفت: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری غرب ماندران از محل فروش چوب 10میلیارد تومان دریافت کرد که کمتر از یک میلیارد و 500میلیون تومان برای منطقه ها سیل زده اختصاص دادند و تا کنون ریالی برای معیشت و بیمه خانواده های سیل زده پرداخت نشده است.

بامداد آدینه هفتم مرداد ماه سال جاری براثر بارندگی رگباری و طغیانی شدن رودخانه ها سیلی در روستا های بخش مرزن آباد چالوس جاری شد و خسارت های جبران ناپذیری به زندگی مردم و نیز زیرساخت ها از جمله راه های ارتباطی، شبکه های برق رسانی، آبرسانی، تلفن و مخابرات وارد کرد و متاسفانه این حادثه، علاوه بر انسداد جاده چالوس - کرج محدوده کندوان، بعلاوه ارتباط حدود 24 روستا با شهر مرزن آباد را نیز طی 24 ساعت قطع کرد.

فرماندار چالوس در بخش دیگری به 66مصوبه سفر استاندار مازندران به این شهرستان اشاره نمود و ادامه داد: تا کنون 11مصوبه اجرایی؛ 47مصوبه در حال انجام و هشت مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

قاسمی اضافه نمود: متاسفانه در برخی از طرح های زیرساختی به خصوص تکمیل زیر گذر نواب، چهار خطه کردن راه مرزن آباد و آبرسانی به 129روستا با مسائل بی توجهی پیمانکاران روبرو هستیم.

وی بیان نمود: اگر در اجرای طرح های آبرسانی تسریع نگردد در بهار سال آینده با بحران کم آبی این روستا ها روبرو خواهیم شد.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1611

به "انتقاد از فروش 10 میلیارد تومانی چوب ناشی از آورده سیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از فروش 10 میلیارد تومانی چوب ناشی از آورده سیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید