افراد معروف و جت های لوکس آن ها!

به گزارش اخبار مشروح، جت های شخصی افراد معروف

اگر توانایی اقتصادی این را داشتید که جزیره ای شخصی و یا کشتی ای تفریحی خریداری کنید، بعد از آن به خرید چه چیزی فکر می کردید؟ شاید حالا که به آرزوهای زمینی خود رسیده بودید دوست داشتید به آسمان ها بروید. به نظر می آید که سلبرتی ها هم همین هدف را داشتند که برخی از آن ها صاحب جت شخصی هستند. چیزی که سلبرتی ها را از مردم عادی متمایز می نماید کیفیت زندگی آن هاست. آن ها با اضافه کردن جت شخصی به دارایی های خود سعی می نمایند تا کیفیت زندگی خود را بالاتر ببرند. می خواهیم تعدادی از سلبرتی هایی که جت شخصی دارند را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

افراد معروف و جت های لوکس آن ها!

دونالد ترامپ

دونالد ترامپ کسی است که ثروت و قدرت را با هم دارد. او شخصی میلیارد است و با خرید جت شخصی قصد داشته تا شیوه زندگی خود را کامل تر کند. او صاحب یک بوئینگ 757 است و برای خرید آن 100 میلیون دلار پول پرداخت نموده است، هواپیمای او هشتمین هواپیمای گران دنیا است. این هواپیما با سرعت 500 مایل در ساعت یکی از پر سرعت ترین هواپیماهای دنیا است. برخلاف هواپیماهای معمولی که بین 180 تا 200 نفر ظرفیت دارند هواپیمای او فقط برای 43 نفر جا دارد. این هواپیما اتاق خواب، اتاق غذاخوری و اتاق پذیرایی دارد و در قسمت هایی از حمام آن از طلای 24 عیار استفاده شده است. بوئینگ 757 در داخل خود سیستم تفریحی دارد و همه مسافران می توانند در آن سفری لذت بخش را تجربه نمایند. این هواپیما قدیمی است و در سال 1991 ساخته شده است.

رومن آبراموویچ

رومن آبراموویچ با صنعت نفت روسیه توانست ثروتی افسانه ای به دست آورد. او صاحب باشگاه معروف چلسی انگلیس است و برای خود هواپیمای لوکس بوئینگ 767 خریده است. این هواپیما شاید ظاهری مثل هواپیماهای معمولی داشته باشد اما قسمت هایی از داخل آن از طلا ساخته شده است. نام این هواپیما راهزن است، این نام از تصویری که بر روی اتاق خلبان واقع شده است آمده است.

بیل گیتس

رئیس و موسس شرکت مایکروسافت از ثروتمندترین و معروف ترین افراد دنیا است. تعجبی ندارد که او به علت شغلش سفرهای زیادی داشته باشد و جت شخصی سفرهای او را بسیار آسان تر نموده است. او صاحب یک Bombardier BD-700 به قیمت 40 میلیون دلار است.

تام کروز

تام کروز بازیگر معروف با قیمت 36 میلیون دلار یک جت Gulfstream IV خریده است. این هواپیما ظرفیت 16 نفر مسافر دارد ، بالاترین محدوده آن 7820 کیلومتر است و می تواند تا ارتفاع 45 هزار پا بالا رود.

جیم کری

جیم کری، کمدین معروف هالیوود صاحب یک هواپیمای Gulfstream V است و برای خرید آن 59 میلیون دلار ولخرجی نموده است. این هواپیما یکی از امن ترین جت های شخصی است، 16 نفر گنجایش و سرعتی نزدیک سرعت نور دارد!

مارک کیوبن

مارک کیوبن سرمایه دار آمریکایی، برای استفاده شخصی، بوئینگ 767 به ارزش 144 میلیون دلار خریده است. او با سرمایه ای بیش از 3 میلیارد دلار درباره اینکه چرا تا این حد هواپیمایی گران خریده گفته زمان تنها چیزی است که نمی توان آن را خرید و با این هواپیما می تواند ساعت ها در زمان خود صرفه جویی کند.

منبع: buzzfaze.com و aviationcv.com

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1469

به "افراد معروف و جت های لوکس آن ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد معروف و جت های لوکس آن ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید