شروع طرح پاییزه کتاب برای کتابفروشی ها

به گزارش اخبار مشروح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: کتابفروشی ها تا 29 آبان می توانند در طرح پاییزه کتاب شرکت نمایند.

شروع طرح پاییزه کتاب برای کتابفروشی ها

به گزارش خبرنگاران از شیراز، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: طرح پاییزه کتاب با هدف تشویق کتاب خوانی شروع شده است که کتاب فروشی ها برای ثبت نام در این طرح می توانند از بیستم تا بیست و هشتم آبان به آدرس اینترنتی tarh.ketab.ir مراجعه نمایند.

او با بیان این که در این طرح برای کتاب های تالیفی 20 و برای کتاب های ترجمه 15 درصد تخفیف فروش در نظر گرفته شده است اضافه کرد: این تخفیف شامل همه کتاب های موجود در کتابفروشی های شرکت نماینده در طرح می گردد.

سهرابی گفت: کتاب دوستان از 29 آبان تا 3 آذز به مدت 5 روز می توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب ادبیات ایران از فهرست کتاب فروشی های شرکت نماینده در طرح مطلع شوند و کتاب های مورد نظر خود را تهیه نمایند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اضافه کرد: هر فرد می توانند با داشتن کد ملی و شماره تلفن، تا سقف 300 هزار تومان کتاب بخرد.

سهرابی با اشاره به طرح تابستانی کتاب گفت: تابستان سال جاری 54 کتابفروشی استان فارس در طرح تابستانی کتاب شرکت کردند که در آن 40 هزار و 775 جلد کتاب با قیمت مجموع یک میلیارد و 8870 میلیون تومان به فروش رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1339

به "شروع طرح پاییزه کتاب برای کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح پاییزه کتاب برای کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید