شروع ثبت نام کتب درسی در استان زنجان، توزیع کتاب ها از مرداد انجام می گردد

به گزارش اخبار مشروح، علی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان گفت: تعداد دانش آموزان شاغل به تحصیل در استان زنجان 220 هزار نفر برآورد شده است.

شروع ثبت نام کتب درسی در استان زنجان، توزیع کتاب ها از مرداد انجام می گردد

وی درباره شروع ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی سال تحصیلی 1403-1402 اظهار کرد: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانش آموزان میان پایه یعنی پایه های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از از روز شنبه، نهم اردیبهشت ماه شروع خواهد شد و تا بیست و ششم خردادماه ادامه دارد.

اسماعیلی ادامه داد: ثبت نام سایر پایه ها یعنی پایه های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه شروع خواهد شد و تا هجدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت. انتظار می رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام دانش آموزان میان پایه به صورت گروهی اقدام نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب های درسی سال تحصیلی 1403-1402 به وسیله پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com انجام می گردد.

وی گفت: دانش آموزانی که محل سکونتشان تغییر می نماید و یا درخواست اصلاح سفارش کتاب دارند از 18 تیر تا 31 شهریور فرصت دارند سفارش کتاب های درسی خود را در سامانه ثبت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه کرد: توزیع کتاب های درسی در ادارات آموزش و پرورش استان ها تا آخر مرداد انجام می گردد و تا ابتدای مهر کتاب ها به دست دانش آموزان می رسد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1692

به "شروع ثبت نام کتب درسی در استان زنجان، توزیع کتاب ها از مرداد انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام کتب درسی در استان زنجان، توزیع کتاب ها از مرداد انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید