گوشی پرچم دار اوپو فایند X7 اولترا با دو دوربین پریسکوپی معرفی گردید

به گزارش اخبار مشروح، اوپو ساعاتی قبل رسما از جدیدترین گوشی پرچم دار خود رونمایی کرد. گوشی پرچم دار اوپو فایند X7 اولترا اولین گوشی مجهز به دو دوربین پریسکوپی است و بعلاوه اولین گوشی دارای سنسور 1 اینچی LYT-900 سونی محسوب می گردد. در ادامه به سایر مشخصه های این گوشی پرچم دار می پردازیم.

گوشی پرچم دار اوپو فایند X7 اولترا با دو دوربین پریسکوپی معرفی گردید

اوپو برای دوربین های این گوشی، بار دیگر از شرکت سوئدی هاسلبلاد یاری گرفته است. دوربین چهارگانه از فناوری موسوم به HyperTone بهره می برند که قرار است بدون فدا کردن کیفیت، عکس های کاملا طبیعی را در اختیار کاربران قرار دهند. نمایشگر این گوشی از پنل 6.82 اینچی LTPO OLED استفاده می نماید که رزولوشن آن QHD+ است و رفرش ریت به 120 هرتز می رسد. حداکثر روشنایی نمایشگر 4500 نیت است که عدد بسیار بالایی محسوب می گردد و بین رقبا حرف زیادی برای گفتن دارد.

اسنپدراگون 8 نسل 3 به عنوان قلب تپنده انجام وظیفه می نماید که در کنار آن تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. در پنل پشتی، با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور نو 1 اینچی سونی LYT-900 روبرو هستیم که لنز قرار گرفته روی این سنسور، دیافراگم F/1.8 ارائه می دهد. دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی هم از فوکوس اتوماتیک بهره می برد و از فاصله 4 سانتی متری می تواند عکس های ماکرو ثبت کند.

همانطور که در ابتدا نوشتیم، یکی از ویژگی های بسیار خاص اوپو فایند X7 اولترا، بهره گیری آن از دوربین دوگانه پریسکوپی است. یکی از این دوربین ها زوم 3 برابری را امکان پذیر می نماید و دوربین بعدی می تواند زوم 6 برابری را در اختیار شما قرار دهد. به لطف همین دوربین ها، در زمینه زوم دیجیتال هم می تواند کیفیت بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار دهد.

انرژی گوشی از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از شارژ سریع 100 وات سیمی و شارژ بی سیم 50 وات پشتیبانی می نماید. مدل 12/256 گیگابایتی این گوشی با قیمت 840 دلار راهی بازار چین می گردد و مدل 16/512 گیگابایتی هم 980 دلار قیمت دارد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1759

به "گوشی پرچم دار اوپو فایند X7 اولترا با دو دوربین پریسکوپی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی پرچم دار اوپو فایند X7 اولترا با دو دوربین پریسکوپی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید