گردشگران سهل انگار تندوره را به آتش کشیدند!

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران :رییس اداره حفاظت محیط زیست درگز اعلام کرد: متاسفانه یک هکتار از اراضی مرتعی پارک دچار حریق شد و تعدادی درختچه نیز بر اثر سوختگی از بین رفت.

گردشگران سهل انگار تندوره را به آتش کشیدند!

به گزارش خبرگزاری موج ، مدثر تیموری رییس اداره حفاظت محیط زیست درگز در خبری خبر داد: بر اثر سهل انگاری گردشگران، یک هکتار از مراتع پارک ملی تندوره درگز دچار آتش سوزی شد.

تیموری در ادامه توضیح داد: متاسفانه بر اثر سهل انگاری گردشگران بخشی از مراتع پارک ملی تندوره دچار حریق شده که با اقدام سریع و بموقع محیط بانان و عوامل هلال احمر از پیشروی آتش جلوگیری و حریق اطفا شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست درگز بعلاوه اضافه نمود: متاسفانه یک هکتار از اراضی مرتعی پارک دچار حریق شد و تعدادی درختچه نیز بر اثر سوختگی از بین رفت.

وی تاکید نمود: ضمن تقدیر از همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان جهت اطفا حریق مزبور، از شهروندان عزیز و تفرجگران درخواست می گردد در صورت حضور در عرصه های طبیعی از کپسول های مسافرتی برای پخت و پز استفاده کنند.

تیموری در انتها این خبر اظهار داشت و گفت: از شهروندان عزیز درخواست می گردد در صورت احتیاج به روشن کردن آتش ضمن رعایت نکات ایمنی، در انتها از خاموش شدن آن مطمئن شوند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1556

به "گردشگران سهل انگار تندوره را به آتش کشیدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران سهل انگار تندوره را به آتش کشیدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید