تور چین ارزان: چین: از کشورهای درحال توسعه در برابر ستمگری حمایت می کنیم

به گزارش اخبار مشروح، وزیر خارجه چین بر حمایت این کشور از دولت های کوچک و درحال توسعه با هدف دفاع از برابری و عدالت تاکید نمود.

تور چین ارزان: چین: از کشورهای درحال توسعه در برابر ستمگری حمایت می کنیم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های چین، وانگ یی، وزیر خارجه چین در جریان تبادل نظر با همتای بحرینی خود گفت:در مواجهه با احیای یک جانبه گرایی و حمایت گرایی، چین قاطعانه با قدرت نمایی و ستم گری، نیز قانون جنگل مخالف است؛ و همزمان با تشویق و اجرای ایده چند جانبه گرایی، قاطعانه از اهداف و اصول منشور سازمان ملل حمایت می نماید. چین همیشه در کنار کشورهای در حال توسعه و کشورهای میانه و کوچک می ایستد تا مشترکا از عدالت و برابری بین المللی دفاع گردد .

وانگ یی در ادامه اضافه نمود: چین مطابق خواست بحرین، واکسن کرونا برای این کشور فراهم می نماید و به طور مشترک در جهت درست همکاری بین المللی برای مبارزه با همه گیری کرونا و نیز به تحقیقات علمی و عادلانه ردیابی جهانی منشاء کرونا پایبند است. چین از بحرینی در پیشبرد منظره توسعه مالی 2030 پشتیبانی می نماید و آماده است همکاری دو طرف در زمینه ارتباطات (5 جی)، تجارت الکترونیکی، اقتصاد دیجیتال و داده های بزرگ را توسعه دهد. در عین حال، چین موسسات توانمندتر خود را برای سرمایه گذاری و انجام امور بازرگانی در بحرین تشویق می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1416

به "تور چین ارزان: چین: از کشورهای درحال توسعه در برابر ستمگری حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: چین: از کشورهای درحال توسعه در برابر ستمگری حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید