منطقه گون گورن، مرکز عمده فروشی در استانبول

به گزارش اخبار مشروح، زمانی که نام استانبول را می شنوید اولین چیزی که به فکر شما راه پیدا می نماید خرید کردن است. اگرچه استانبول شمار بسیار زیادی خیابان خرید و مراکز خرید دارد که می توانید تمامی محصولات با کیفیت را پیدا کنید اما برای خرید عمده با قیمت مناسب تر باید به منطقه مخصوص عمده فروشی بروید.

منطقه گون گورن، مرکز عمده فروشی در استانبول

منطقه گون گورن (Güngören) از کوچکترین منطقه ها شهری استانبول می باشد که در مرکز بخش اروپایی این شهر واقع شده است. همسایگان این منطقه، منطقه ها زیتون بورنو، باهچه لی اولر، باکرکوی، باعجیلار و اسنلر می باشند. این منطقه مرکز عمده فروشی هاست و افراد زیادی را برای خرید به سمت خود می کشاند.

در منطقه گونگورن استانبول مراکز خرید عمده، انبارهای پوشاک و کفش و انبارها و دپوهای تولیدات ورزشی متعددی وجود دارد که این موضوع سبب مراجعات فراوان روزانه و شلوغی منطقه شده است. مغازه های زیادی در این منطقه به خرید و فروش مشغول می باشند. مرتر مشهورترین محله گونگورن است که مرکز کارخانه های نساجی شهر و منطقه ای معروف با نقش مهمی در اقتصاد می باشد.

یکی از مزایای این منطقه نزدیک بودن آن به بازار عمده فروشی معروف مرتر است که مجموعه ای از فروشگاه های لباس و کارخانه های تولیدی لباس از برندهای معروف را در خودش جای داده است. انواع لباس های خاص، باکیفیت و زیبا، البته با قیمت مناسب و با صرفه در این منطقه پیدا میگردد.

بازار مرتر استانبول به علت فروش عمده انواع لباس های خاص، با کیفیت و زیبا با قیمت مناسب و با صرفه؛ بهشتی رویایی برای تجار لباس و همین طور مشتریان پوشاک از سراسر جهان می باشد. اگر قصد دارید که به صورت حرفه ای خرید کنید، بازار مرتر استانبول می تواند یکی از گزینه های قابل توجه، مناسب و بی بدیل در فهرست انتخاب های شما باشد.

مغازه های عمده فروشی لباس های زنانه این منطقه، خریدارهای حرفه ای را به منطقه گون گورن می کشاند. با وجود اینکه در این مغازه ها فروش بیشتر به صورت یورویی و دلاری انجام می گردد اما باز هم بسیار به صرفه است.

این منطقه که در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است، دارای بافت ساختمانی نسبتا قدیمی می باشد اما از ساختمان های آن به خوبی نگهداری و مراقبت شده است. به همین علت اغلب بافت های قدیمی تر این منطقه نیز از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند.

منطقه گون گورن دارای تاریخ قابل توجهی نیز می باشد. به عنوان مثال در زمان حکومت عثمانی ها، در اطراف این منطقه یک شکارگاه بسیار معروفی بوده است که پادشاهان امپراتوری عثمانی از آن برای سرگرمی و شکار استفاده می کردند.

بازارها و مراکز خرید منطقه گون گورن

این منطقه دارای مراکز خرید و پاساژهای قابل توجهی می باشد که شما می توانید از آن ها برای خرید کالاهای مد نظر خود به ویژه پوشاک با قیمت عمده بهره ببرید. تعدادی از برترین مراکز خرید این منطقه مراکز زیر می باشند؛

مرکز خرید کاله اوت لت (Kale Outlet Center Shopping Center)

مرکزخرید مرتر گون گورن (Merter Gunguren)

مرکز خرید اوزدیلک کاله سنتر (Özdilek-kale Avm Şubesi)

مرکز خرید گون گورن پارک (Güngören Park AVM)

مرکز خرید استار آرنا (Star Arena Avm)

چطور به این منطقه برویم ؟

آسان ترین روش دسترسی به منطقه گونگورن استفاده از مترو است. ولی علاوه بر آن مجموعه خطوطی از اتوبوس ها و متروبوس ها از این منطقه عبور می نمایند که دسترسی به آن را تسهیل نموده است.

اتوبان E5 از جنوب این منطقه میگذرد و اگر ماشین شخصی دارید می توانید به راحتی از این بزرگراه به گون گورن برسید. بعلاوه متروی خط M1 در گون گورن ایستگاه دارد و مثل همه منطقه ها استانبول اتوبوس و دلموش به وفور موجود است.

منبع: گردشبان
انتشار: 6 آذر 1401 بروزرسانی: 6 آذر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1623

به "منطقه گون گورن، مرکز عمده فروشی در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه گون گورن، مرکز عمده فروشی در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید