مقاله: بازسازی مسافرخانه چگونه انجام می گردد؟

به گزارش اخبار مشروح، مسافرخانه ها یکی از پر رفت و آمدترین مکان ها در تمامی شهرها و حتی روستاها هستند، در نتیجه نمای کلی ساختمان مانند دیوارها، سنگ ها و یا آجرها، رنگ آمیزی و قدیمی و جدید بودن ساختمان خودش توجه مشتری های بسیاری را جلب می نماید. مسافرها در همان نگاه اول مسافرخانه بهتر و تمیز تر را انتخاب می نمایند.

مقاله: بازسازی مسافرخانه چگونه انجام می گردد؟

مسافرخانه ها در روزهای تعطیلات رسمی، عید نوروز، فصل تابستان و حتی آخر هفته ها متقاضیان زیادی دارند، به خصوص در شهرهایی که جاذبه های گردشگری در آنها زیاد است. به همین دلیل نظم بیرونی و داخلی ساختمان مسافرخانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

اما گزینه دیگران کاملا برعکس آن، مسافرخانه ای که بازسازی ساختمان را انجام داده و در آن دیوارها سنگ کاری شده اند، پنجره های دو جداره به کار برده اند، کفپوش ها همگی جدید هستند و سقف ها و دیوارهای داخلی ساختمان معین است، به تازگی رنگ آمیزی شده اند. به همین خاطر یکی کارش پر رونق است و دیگری کسب و کاری نخواهد داشت. این جا است که اهمیت بازسازی ساختمان مسافرخانه معین می گردد.

به عنوان مثال در نظر بگیرید به شهری رفتید که در آنجا به جز رفتن به مسافرخانه هیچ گزینه دیگری ندارید و برای انتخاب دو گزینه وجود دارد. هر دو در یک اندازه و یک شکل هستند اما یکی از آن ها، دیوارهای کهنه با گچ های ریخته دارد، پنجره ها ترک خورده هستند و کفپوش ورودی صدا می دهد، سقف سالن هم معین است که سال ها است رنگ آمیزی نشده و در یک نگاه بسیار بد به نظر می رسد.

منبع مقاله: بازسازی مسافرخانه چگونه انجام می گردد؟

انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 691

به "مقاله: بازسازی مسافرخانه چگونه انجام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی مسافرخانه چگونه انجام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید