مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی و آشنایی با انواع قرنیز

به گزارش اخبار مشروح، برای رفع این عیب قرنیز PVC کمک عمده ای می تواند به این موضوع بکند در حالت اول پس از نصب محافظ دیوار چهره زیبای لمینت کار شده بیشتر به چشم می آید و در حالت دوم هم مانع از محل جمع شدن گردو خاک می شود.

مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی و آشنایی با انواع قرنیز

از نظر ارتفاع محافظ ها در دو سایز70 میلی متری و 90 میلی متری در بازار موجود هستند، از نظر طول معمولا طولی معادل 280 سانتیمتر و یا 366 سانتیمتر دارند و از نظر ضخامت هم، پاشنه یا به عبارتی پایین ترین و ضخیم ترین قسمت قرنیز 16 میلیمتر می باشد.

به طوری کلی قرنیز به نواری گفته می گردد که در محل اتصال دیوار به کف نصب می گردد. قرنیز دارای انواع گوناگونی است که می توان از طرح سنگی، سرامیکی، چوبی، ام دی اف و پی وی سی یاد کرد.

به علت خلل و فرجی که در بافت سنگ ها است، معمولا ظاهری یکنواخت ندارد. از سایر معایب قرنیز سنگی می توان استحکام پایین، محدودیت در طرح و رنگ و بعلاوه طول کوتاه قرنیز سنگی را می توان نام برد. این قرنیز اصولا برای فضاهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و بهتر است جنس سنگ کف با قرنیز یکی باشد.

قیمت قرنیز ام دی اف (mdf) با توجه به کیفیت آن معمولا پایین تر از قزنیز پی وی سی (pvc) است و قرنیز چوبی قیمت بالاتری به نسبت سایر قرنیز ها را به خود اختصاص داده است.

منبع مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی و آشنایی با انواع قرنیز

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1276

به "مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی و آشنایی با انواع قرنیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انتخاب قرنیز در بازسازی و آشنایی با انواع قرنیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید