مشکل تازه برای پرسپولیس

به گزارش اخبار مشروح، این روزها حساسیت نسبت به قضاوت داوران بیشتر شده و با توجه به صحنه های مشکوک و شائبه برانگیز پرتعداد در لیگ 21 و نبود یاری داور ویدئویی بازیکنان این حق را به خود می دهند که با اعتراض کردن رای داور را برگردانند که تقریبا در همه موارد نظر داور برنمی گردد و بازیکن معترض با کارت زرد نیز روبرو می گردد.

مشکل تازه برای پرسپولیس

در دربی 97 سرخ ها چهار بار با کارت زرد موعود بنیادی فر جریمه شدند که تنها کارت کمال کامیابی نیا به علت خطا بود و سه بازیکن دیگر در نیمه دوم تنها به علت اعتراض کارت گرفتند.

در هشت هفته گذشته کارت زرد داوران یازده بار برای بازیکنان پرسپولیس بیرون آورده شده که در این بین ترابی با سه کارت در آستانه محرومیت از یک بازی قرار گرفته است. با توجه به بازی های حساس پرسپولیس تا انتها نیم فصل اول، قرمزها باید محتاطانه رفتار نمایند و حداقل به علت اعتراض به داوری کارت نگیرند.

مقابل استقلال عالیشاه به علت اعلام نشدن خطا رویش، ترابی برای گرفته شدن خطای او روی بازیکن استقلال و آقایی به علت اعلام اوت به سود رقیب اعتراضات شدیدی کردند که داور آنها را مستحق جریمه با کارت زرد دانست. بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی اگر می خواهند از بازی های حساس پیش رو محروم نشوند باید با آرامش بیشتری در زمین حاضر شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1481

به "مشکل تازه برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تازه برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید