مسئولین برای دفاع از منافع لرستان و مطالبات مردم یک صدا شوند

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/لرستان فرماندار خرم آباد گفت: مسئولین برای دفاع از منافع استان و مطالبات مردم یک صدا شوند.

مسئولین برای دفاع از منافع لرستان و مطالبات مردم یک صدا شوند

جعفر طولابی در جلسه آنالیز و هماهنگی تمهیدات سفر آینده ریاست جمهوری و هیئت دولت که امروز هفتم آذرماه با دستور کار تهیه و تنظیم و جمع بندی گزارش مهمترین مسائل و مسائل، طرح ها و پروژه های شهرستان خرم آباد، در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید با تأکید بر اهمیت این سفر در فرایند تخصیص اعتبار برای طرح های با درصد بالای پیشرفت فیزیکی، اظهار کرد: مهمترین مسائل و مسائل شهرستان در حوزه های مختلف مالی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی قبلاً احصا شده و به وسیله استاندار در جلسات متعدد در نهاد ریاست جمهوری مورد آنالیز و جمع بندی نهاده شده است.

وی توضیح داد: در جلسه شورای اداری با حضور نماینده عالی رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان خرم آباد نیز مطرح خواهند شد و این سفر دستاوردهای خوبی را برای استان و شهرستان در پی خواهد داشت.

فرماندار خرم آباد مطرح کردن مسائل کلان شهرستان نظیر مباحث توسعه شهرستان، رونق مالی و اشتغال زایی را در اولویت دانست و اضافه کرد: حضور رئیس جمهور و اعضا هیات دولت در استان فرصت مناسبی است تا همه مسئولان استان و شهرستان به دور از حواشی و مسائل فرعی، هماهنگ و یک صدا از منافع استان دفاع و مطالبات مردم در حوزه های مختلف مالی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی را بیان و توجه هیئت محترم دولت را به مسائل استان جلب نمایند.

طولابی بر ضرورت آمادگی مسئولین برای تمهیدات سفر تأکید و در این زمینه توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه مهمترین مسائل و موضوعات حوزه های مختلف به وسیله مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مطرح و مورد بحث و آنالیز و تصمیم گیری نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1499

به "مسئولین برای دفاع از منافع لرستان و مطالبات مردم یک صدا شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولین برای دفاع از منافع لرستان و مطالبات مردم یک صدا شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید