عرضه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف

به گزارش اخبار مشروح، خبرگزاری خبرنگاران- دو هزار عنوان کتاب در پایگاه اینترنتی کانون به مناسبت هفته ملی کودک ارائه می گردد.

عرضه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حامد رهنما با اعلام این خبر گفت:کتاب های این پایگاه با 25 درصد تخفیف ارائه شده است.

دبیر هفته ملی کودک اضافه نمود: کتاب های این فروشگاه مجازی در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir قابل دسترسی است.

وی گفت: کانون پرورش سال جاری هم مانند سال های گذشته از تاریخ 12 تا 17 مهر هفته ملی کودک را برگزار می نماید. شعار سال جاری هم مانند سه سال گذشته، آینده را باید ساخت است، ولی متأسفانه به علت شیوع بیماری کرونا تمام این برنامه ها در فضای مجازی انجام می گردد.

آقای رهنما گفت: ما در این ایام، هر روز یک فیلم سینمایی، یک تئاتر و یک نقالی را به رایگان منتشر می کنیم.

دبیر هفته ملی کودک اضافه نمود: در هفته ملی کودک به مناسبت ایام اربعین، گالری های متروی شهر تهران تصاویری از نقاشی ها و عکس های اعضای کانون در ایام شهادت امام حسین (ع) را به نمایش می گذارد.

وی گفت: با توجه به هماهنگی های اجرا شده با شهرداری های شهر های مختلف سراسر کشور، در این ایام، آثار نقاشی و عکس برگزیده مهرواره های کانون به نمایش در می آید.

آقای رهنما اضافه نمود: امیدوارم از این بیماری هر چه سریع تر عبور کنیم تا بتوانیم فعالیت های بچه ها را در سراسر کشور ببینیم.

هفته ملی کودک، زمانی است که در بیشتر کشور های دنیا گرامی داشته می گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، روز دنیای کودک، شانزدهم مهر و روزی است که در بیشتر کشور های دنیا گرامی داشته می گردد.

این روز نخستین بار در 163 سال قبل نام گذاری شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 701

به "عرضه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه دو هزار عنوان کتاب با تخفیف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید