صیامی: پیشکسوتان نور چشم فدراسیون دو و میدانی هستند، مسابقاتی را برای افراد مسن برگزار کردیم

به گزارش اخبار مشروح، رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره شرایط پیشکسوتان این رشته ورزشی توضیحاتی را اعلام کرد.

صیامی: پیشکسوتان نور چشم فدراسیون دو و میدانی هستند، مسابقاتی را برای افراد مسن برگزار کردیم

هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی خبرنگاران، درباره برنامه اش برای حمایت از پیشکسوتان دو و میدانی اظهار کرد: تنها فدراسیونی هستیم که جشنواره پیشکسوتان را با حضور 1000 نفر و حمایت انجمن پیشکسوتان دو و میدانی برگزار کردیم.

او ادامه داد: مسابقات پیشکسوتان دو و میدانی را با هدف توسعه ورزش همگانی برگزار کردیم و از کل جامعه سالمندی کشور برای حضور در این مسابقات دعوت به عمل آوردیم. به هر حال باید همگانی کردن ورزش در همه اقشار جامعه نهادینه گردد. برگزاری مسابقات باعث می گردد که انگیزه افراد با سنین بالا برای رقابت افزایش یابد.

صیامی درباره این که از پیشکسوتان در فدراسیون دو و میدانی استفاده می گردد، گفت: کمیته های تخصصی فدراسیون دو و میدانی از جامعه پیشکسوتان این رشته ورزشی تشکیل شده اند و آن ها در مواد مختلف دو و میدانی صاحب نظر هستند. هیئت های ورزش استانی بستر مناسبی برای حضور پیشکسوتان خواهند بود و باید به ورزش استان خود یاری نمایند. پیشکسوتان باید کوشش نمایند تا چراغ دو و میدانی روشن بماند و باید از تجربیات آن ها در بخش های مختلف بهره ببریم.

او اضافه نمود: همه پیشکسوتان نور چشم ما هستند و درب فدراسیون دو و میدانی به روی آنان باز است تا از یاری فکری آن ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1279

به "صیامی: پیشکسوتان نور چشم فدراسیون دو و میدانی هستند، مسابقاتی را برای افراد مسن برگزار کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیامی: پیشکسوتان نور چشم فدراسیون دو و میدانی هستند، مسابقاتی را برای افراد مسن برگزار کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید