صدری: گفتند پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد، از کالدرون برای پرداخت بدهی فرصت خواستیم

به گزارش اخبار مشروح، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: درباره جذب بازیکن خارجی باید به همه باشگاه ها یاری گردد.

صدری: گفتند پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد، از کالدرون برای پرداخت بدهی فرصت خواستیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سید مجید صدری درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس با بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی خود کنار آمده است، گفت: به این علت که چنین موضوعی را پیشبینی می کردیم با زحمت سمیعی و کادرفنی تیم خرید بازیکنان تازه را انجام داده و دغدغه ای در این مورد نداریم.

وی درخصوص شرایط جذب مهاجم خارجی در باشگاه پرسپولیس اسم کرد: دنبال این موضوع هستیم اما اتفاقی که اتفاق افتاده فریبرز محمودزاده در برنامه فوتبال برتر آب پاکی را روی دست ما ریخت و اعلام نمود استقلال امکان جذب خارجی ها را دارد و بلافاصله فردای آن روز دوستان ما توانستند این کار را انجام بدهند اما گفتند باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه نمی تواند بازیکن خارجی جذب کند.

سرپرست پرسپولیس درمورد تفاوت این باشگاه با استقلال شرح داد: تفاوتی احساس نمی کنیم زیرا هر دو تیم پرونده باز دارند. اگر قرار است برای فوتبال کشور اتفاق خوبی بیفتد باید همه به هم یاری کنیم. مسئله ای با یاری به یک تیم نداریم و رقابت را فقط در زمین بازی می بینیم. تا اینجا هم این را ثابت نموده ایم اما اگر قرار است یاریی گردد باید به همه تیم ها یاری گردد. ان شاء الله همین جور هم خواهد بود.

صدری درباره اینکه باید بین یاری کردن با قانون شکنی تفاوت باشد، گفت: باید برای اجرای قانون مهلت بگیریم و می توان کارهایی را به وسیله قانونی پیش برد. در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازیکن خارجی نداریم. تیم ما هم روز آدینه با روحیه بالا به تاجیکستان می رود.

وی در مورد زمان تسویه حساب با کالدرون پاسخ داد: در این راه کوشش می کنیم با ارسال نامه به فیفا، AFC کالدرون و همه جاهایی که درگیر این موضوع بودند درخواست کردیم به ما مهلت بدهند. البته در نامه خود دو ماه درخواست کردیم اما به علت تغییرات باشگاه کوشش داریم ظرف یک ماه پول را تهیه نموده و به حساب دوستان بریزیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط قرارداد بستن با کارگزار تازه، اسم کرد: با کارگزار قبلی مشغول فسخ هستیم و اسناد مزایده با کارگزار تازه را هم آماده کردیم تا طبق آیین نامه جلو برویم.

صدری درباره اینکه محتمل است کارگزار تازه در پی انجام تبلیغات روی شلوارک بازیکنان باشد! گفت: باید در این مورد که اعلام شده صحبت کنیم و تا خود سازمان نظر ندهد نمی توانیم در این مورد نظر بدهیم.

وی درباره اندازه بدهکاری باشگاه بابت قرارداد فصل قبل بازیکنان و اینکه آیا برای فصل تازه به آنها پیش پرداخت داشته اند، شرح داد: حدود 20 درصد قرارداد بازیکنان از فصل قبل به جای مانده که به زودی پرداخت می کنیم و در آغاز لیگ هم سعی داریم پیش پرداختی را مثل سال های قبل داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه با توجه به تمدید نشدن قرارداد کارگزار قبلی و قرارداد نبستن با کارگزار تازه پول باشگاه پرسپولیس برای سفر به تاجیکستان از کدام محل تامین می گردد، گفت: وظیفه مان تامین منابع اقتصادی باشگاه است کع مشغول انجام این کار هستیم

صدری درباره شرایط انتخاب مدیرعامل تازه باشگاه پرسپولیس به برنامه استادیوم شبکه تهران، گفت: ان شاءالله در فرصت مناسبی که است فرد مناسبی پیدا می گردد و در خدمتش هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1241

به "صدری: گفتند پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد، از کالدرون برای پرداخت بدهی فرصت خواستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: گفتند پرسپولیس نمی تواند بازیکن خارجی بگیرد، از کالدرون برای پرداخت بدهی فرصت خواستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید