شریفی نسب: برای دفاع از حیثیت فوتبال آبادان و محروم نشدن بازی کردیم، نتیجه مهم نبود

به گزارش اخبار مشروح، سرمربی تیم فوتبال امید صنعت نفت گفت: نتیجه برای من مهم نبود مهم این بود که بازیکنان ما شجاعت داشته باشند و بتوانند چنین بازی را انجام بدهند.

شریفی نسب: برای دفاع از حیثیت فوتبال آبادان و محروم نشدن بازی کردیم، نتیجه مهم نبود

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، امید شریفی نسب پس از شکست 5 بر یک تیمش مقابل خیبر خرم آباد در مسابقات جام حذفی در جمع خبرنگاران بیان نمود: از میهمان نوازی مردم خوب خرم آباد تشکر می کنم. در یک جدال نابرابر و به دستور باشگاه ساعت 2 صبح برای حرکت آماده شدیم.

وی افزود: توانستیم 14 بازیکن را برای دفاع از حیثیت فوتبال آبادان و محروم و جریمه نشدن باشگاه جمع کنیم. متاسفانه 2،3 بازیکن ما هم مصدوم شدند. بازیکنان ما در اتوبوس بودند و نتوانستند خوب استراحت کنند و برای بازی آماده شوند.

شریفی نسب گفت: از این جهت که بازیکنانم جرأت داشتند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند راضی هستم. آنها خوب بازی کردند و عبدالله ویسی هم به این موضوع اشاره کرد و به من گفت که خیلی تیم خوب و بازیکنان با جرأتی دارید.

سرمربی تیم فوتبال امید صنعت نفت ادامه داد: اگر داور پنالتی ما را می گرفت، شاید بازی دو بر یک می شد و بازی متفاوتی رقم می خورد. نتیجه برای من مهم نبود، مهم این بود که بازیکنان ما شجاعت داشته باشند و بتوانند چنین بازی را مقابل تیم خیبر خرم آبادی انجام دهند که برای لیگ برتر بسته شده و مربی خوب و با دانشی دارد.

وی در خاتمه گفت: همین که نگذاشتیم برای سال بعد تیم صنعت نفت محروم شود راضی هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1510

به "شریفی نسب: برای دفاع از حیثیت فوتبال آبادان و محروم نشدن بازی کردیم، نتیجه مهم نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی نسب: برای دفاع از حیثیت فوتبال آبادان و محروم نشدن بازی کردیم، نتیجه مهم نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید