شرکت در مسابقه عکس صلح آمیز در فستیوال برن

به گزارش اخبار مشروح، مهدی نادری با اعلام این که سال جاری در جشواره باسکرز یک بخش عکاسی با هدف توسعه صلح برگزار خواهد شد و بخش ایران آن را به من سپرده اند، شرح داد: در این بخش که بیشتر جنبه مردمی و آماتوری دارد، مردم سراسر جهان از محیط بیرون خانه شان عکس می گیرند و برای جشنواره می فرستند. در نهایت عکس های برگزیده به وسیله جشنواره چاپ می گردد و در آخر، عکس های عکاسان کشورهای مختلف با هم معاوضه می گردد.

شرکت در مسابقه عکس صلح آمیز در فستیوال برن

او درباره این جشنواره اظهار کرد:

جشنواره باسکرز بر موسیقی و پرفورمنس تمرکز دارد و من در چند سال اخیر، در زمینه مشاوره با آن ها همکاری داشته ام و در بخش موسیقی سنتی گروه هایی را از ایران معرفی نموده بودم. سال جاری هم قرار است یکی - دو گروه جوان را به این جشنواره معرفی کنم. در این جشنواره، برترین فیلم های کوتاه جشنواره های مختلف به نمایش درمی آید و من چندبار فیلم هایی را از ایران به این جشنواره معرفی نموده ام.

نادری با بیان این که سال جاری به عنوان دبیر رویداد هنر ناگهانی با جشنواره باسکرز همکاری می نماید، گفت:

هنر ناگهانی رویدادی است که 17 خردادماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر آغاز به کار کرد و در هفت شهر ایران برپا شد. هدف این رویداد هنری، برقراری ارتباط بین رشته های هنری، ارتباط هنر با مردم و آوردن هنر به میان مردم است. ما در پی این هستیم که هنر ناگهانی را به بیرون از مرزهای ایران توسعه دهیم تا مردم کشورهای دیگر هم قدرت هنر ایرانی را ببینند.

نادری در انتها از علاقه مندان به هنر عکاسی خواست تا آثار خود در این زمینه را به نشانی اینترنتی [email protected] ارسال نمایند.

سیزدهمین دوره جشنواره باسکرز برن با موضوع موسیقی خیابانی و پرفورمنس از 11 تا 13 آگوست (21 تا 23 مردادماه) در شهر برن سوییس برپا خواهد شد. در این رویداد فرهنگی، 140 هنرمند از 25 کشور دنیا به اجرای آثار خود می پردازند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1400

به "شرکت در مسابقه عکس صلح آمیز در فستیوال برن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت در مسابقه عکس صلح آمیز در فستیوال برن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید